Showing posts with label aeron aziz. Show all posts
Showing posts with label aeron aziz. Show all posts

Friday, June 17, 2011

Tamat sudah Nora Elena

Akhirnye..suami2 dan isteri2 dan anak2 gadis
boleh kembali menjalani kehidupan petang dan malam
dengan lebih tenang dan damai
tiada lagi jelingan2 isteri untuk si suami
tiada lagi rajuk2 gedik manja isteri
semua org happy bila Nora Elena bahagia bersama Seth Tan nye

 rasa macam kejap je cite ni
tup2 dah habis
episod akhir semalam mengisahkan elena selamat melahirkan baby
dan vyone berjaya menculik baby elena (sng sgt dia culik kan..tk logik)
dan sekali lagi kebetulan inspektor amir membantu menyelamatkan baby elena
dan akhirnya vyone kena tangkap 
dan elena dan seth tan hidup bahagia bersama kasih (anak mereka)
korang puas hati ke ending macam tu?
aku rasa cam simple sgt ending dia..tk mencabar sgt kan..
apapun kite tggu la nora elena 2 pulak ye
eh ade ke?

Monday, June 13, 2011

KL gangster

 biarkan Hazama (juara af9) dgn rm200 ribunye

biarkan terengganu dgn piala hitriknye
(juara liga + juara keseluruhan sukma )


yg aku nk cite ni pasal KL Gangster
yg dgrnye dah brjaya mengutip rm5 juta dlm masa seminggu
wow!! tahniah2...
korang dh tengok ke cite tu?
kalo belum, g beli tiket cepat...mmg best cite dia
agaknye mgkin filem ni ditayangkan ketika gadis2/isteri2 melayu
sedang gilakan aeron aziz (seth tan) dalam nora elena
maka ia sedikit sebanyak mmpengaruhi mereka utk ke panggung
utk melihat hero romantik trsebut berlakon mnjadi gangster huhuhu
tk puas tgk kt tv, nk tgk kat panggung pulak
hehehehe...bijak bijak...mmg timing cantik lah..

apapun keseluruhan jalan cite mmg mantap
tkde kisah si shamsul yusop bercinta ngn sape
sume cite lawan2 jer..
watak zizan sbg abg long padil mmg kelakar
good job zizan...sume org trhibur
lagi aku suka watak adi putera yg memegang watak jai
iaitu adik kepada malek (aeron aziz)
sumenye nampak real..i like..
macam tu la buat filem..
ada kete terbakar (walaupn bukan kete subaru), cermin pecah, tv pecah
ade tikam2..kuar darah..
pasni nk tengok lumba2 kt jalan raya, 2 3 bangunan rosak
polis tembak betul2 punya...hahaha boleh buat ke?

anyway tahniah pada sume yg terlibat jd gangster dlm filem ni
baru la tak rugi tgk cite melayu kt panggung..
bukan senang en suami nak ajak tgk cite melayu kt panggung
hehehe cepat2..pergi tgk...

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal