Showing posts with label nora elena. Show all posts
Showing posts with label nora elena. Show all posts

Friday, June 17, 2011

Tamat sudah Nora Elena

Akhirnye..suami2 dan isteri2 dan anak2 gadis
boleh kembali menjalani kehidupan petang dan malam
dengan lebih tenang dan damai
tiada lagi jelingan2 isteri untuk si suami
tiada lagi rajuk2 gedik manja isteri
semua org happy bila Nora Elena bahagia bersama Seth Tan nye

 rasa macam kejap je cite ni
tup2 dah habis
episod akhir semalam mengisahkan elena selamat melahirkan baby
dan vyone berjaya menculik baby elena (sng sgt dia culik kan..tk logik)
dan sekali lagi kebetulan inspektor amir membantu menyelamatkan baby elena
dan akhirnya vyone kena tangkap 
dan elena dan seth tan hidup bahagia bersama kasih (anak mereka)
korang puas hati ke ending macam tu?
aku rasa cam simple sgt ending dia..tk mencabar sgt kan..
apapun kite tggu la nora elena 2 pulak ye
eh ade ke?

Wednesday, June 8, 2011

Happy anniversary : 4 tahun sudah

8 jun 2007
detik yang paling indah
dinikahkan dengan lelaki yg selalu ajak aku dating
lelaki yg selalu dipanggil interview oleh abah ku
lelaki yg mula ku kenali melalui chating
dan saat itu...lelaki itu sah bergelar suami ku
terima kasih Ya Allah...
sesungguhnya aku amat bersyukur kepadamu
atas segala nikmat yang telah Engkau berikan kepada kami

  
papan tanda yg direka khas oleh adik aku dan kawan2 nya...
kreatif kan..hehehe


8 jun 2011
genap 4 tahun usia perkahwinan kami
Alhamdulillah...Allah masih memanjangkan jodoh kami
kebahagiaan dikongsi bersama
puteri bam bam Qasrina Batrisyia (2 tahun 11 bulan)
semoga Allah mengurniakan Qasrina adik2 yang ramai..Aminnnn..;P

sejambak bunga + sebotol perfume + sebiji handbag (yg telah sgt lama aku idamkan)
sebagai hadiah anniversary thn ini
terima kasih sayang...luv u so much muah2x
bestnye setahun 2 kali dpt bunga..
dah la hati tengah berbunga2 tgk nora elena dapat bunga kekeke
walaupun tak dpt pergi honeymoon dalam masa terdekat ni
tetapi en suami telah berjanji untuk membawa daku terbang ke pulau Mabul
bulan 10 nanti....Insyaallah...

3 of us...


Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal