Tuesday, January 5, 2010

Qasrina 18 bulan

Gambar masa Qasrina 6 bulan.

Gambar terbaru 1 Tahun 6 Bulan

Syukur Alhamdulillah
si tembam ni membesar dgn sihat dan kuat
tiada yang paling menggembirakan hati mama dan papa
selain dari kesihatan dan kepetahannya berkata2
hehe terkini Qasrina dah pandai nk bertanya
"apa tu..apa tu.."
pantang nampak apa2 mesti dia tanya

Qasrina pn dh tak takut dgn tok dan tok wan kt kg
dah leh g jalan2 ngn tok wan tanpa mama dan papa
perkataan yg dh leh sebut..tk terkira dah
semua yg kite sebut, sume dia ikut
yg sopan ke yg tk sopan ke..abis sume dia belasah
pulak tu ada yg pelat sebutannye tp ada jugak yg lengkap

ada sekali tu aku nk pakaikan skirt kt dia
pastu tetiba dia ckp
"ketat..ketat.." sambil pegang2 skirt tu mcm nk bukak
hehehe tu la perut buncit sgt
tp seb baik la dia leh bgtau kan kan
kalo tak naya je kene paksa pakai skirt ketat hehehe

akhir kata..
semoga Qasrina cepat2 dpt adik
sebab mama tgk Qasrina ni ada bakat utk jd kakak yg solehah
hehehe aminn..

12 comments:

wansteddy said...

sangat comey dan gebu!

** Perfect Love ** said...

tembam pipinya.. mcm pau. Geram!!

eT said...

aminnn...cepat2 dpt adik tau..xder la manja sgt...hehe

lin muhamad said...

betulla bulat betulla...ni mesti masa peknen dlu ibunya suka makan pau..(bukan sya kata tau..ni org2 tua yg kata.) tapi comey paa...nmpk sihat dan gebus!

miezaniera said...

wan steddy : hehe mekasih ;D

perfect love : tu la..sy yg dok jumpa dia hari2 pun geram tgk pipi dia tu..nk cium je sampai rimas budak tu..

et : betui betui betui..

lin : nk kata suke sgt makan pau tu tkde la..tp tiap kali singgah rnr tapah tu,mmg akan beli pau..hehe Alhamdulillah..

qaisarahanina said...

yeye tok n wan akan dapat cucu yang ke 5,tapi apa yang penting sama tahun 2010 dengan tututututu...ehehe

Ena said...

Qasrina.. Mrmmm beza sebulan jer ngan anak lelaki sy tp.. Qasrina nampak dah besar & sungguh comeyyy.. anak sy still nampak cam budak bawah 1thn gituw.. berat pun..baru 8 kg kot.. x mau makan.. tp amat la aktif.. suke la tengok Qasrina tu.. cutenyerrrr...

Ada Ayrissa said...

Alolo..tomeinya diaaaa...

HaiRe said...

bai... dia tak tanya ke, bila nak dpt adik tu... kes kes kes...

PAPAMACHOS said...

comelnya anak papa.. macam papa.. hahahaha...

army4war said...

lepas ni qasina blaja cakap "nak adik.. nak adik" hahahaha!!

Ada Ayrissa said...

jom join contest di blog saya!
mana tau kot@ rezki qasriena...
:)

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal