Monday, January 10, 2011

Gambar Fasha Sanda dan bikini...




tak abis lagi kontroversi psl ajl 25 mlm td
tetiba trjumpa pulak citer pasal artis sorang ni
ish ish ish..apa nk jadi la...awal2 thn dh buat kontroversi
buat malu golongan artis jer...

sumber : ohbulan
Menurut informer, Fasha Sandha turun ke Bali bersama rakan-rakan untuk menyambut tahun baru 2011, kelibat Jejai tidak ada sebab tidak turut serta.
baca lagi..sini

6 comments:

eT said...

DAH CAM BLOG GOSIP DAH NIH...HUHU
KONSEP TAHUN BARU YER?? :p

mummy darwishes said...

aduhhhh.....kita sndiri nk tgk pn malu...ape nk jd la ngn minah sorg ni..

syusye said...

ha ha ha ha fasha sandat nie x bis2 lagi..xpe la da dia buka kte tgk je la..layazzzzzzzzzzzz =p

aizuemi said...

haha.. dia tayang kita tgk.. i like~

Anonymous said...

Biarlah, dia pakai kat Bali bukan kat Malaysia. Apasal nak bising pulak.

HaiRe said...

pak lurah pun terlurah lurah air liur melihat lurah dendam yang terkeluar dengan disengajakan...

harap harap ketiak tak hitam, untuk kesejahteraan pak lurah di alam mimpi

http://haireman.blogspot.com/

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal