Wednesday, May 5, 2010

1 tahun 10 bulan dah..




Tak sedar semalam dah 4hb..

Si tembamku umur nya meningkat 1 lagi menjadi 1 tahun 10 bulan..

Lagi 2 bulan genap 2 tahun...mmg tak percaya..tp itu lah hakikatnya

syukur kepada ALLAH yg MAHA ESA menganugerahkan kami

seorang anak yg cerdik,comel,tembam,kelakar dan selalu membuat kami ketawa

kadang2 kami tertipu dgn kemontelan tubuhnye...bila tgk dia mesti org ingt umur dia dh 3 tahun

lebih tp hakikatnye baru nk masuk 2 tahun...harap2 dh besar nnti dia akan mnjadi ramping sprti

mamanye hahaha rampingkah aku.?...

paling kami suka bile dia mengajuk cakap orang..mmg akan ketawa punye..sbb bukan saje dia

tiru ayat kite cakap tp dgn nada2 sekali dia ikut...kadang2 siap ngn gaya sekali..tu yg tak tahan

tgk huhuhu anak mama..anak mama...mama dan papa sangat sayang sama kamu...

pastu dah la cakap bahasa baku..kdg2 bunyi cam loghat utara pun ada gak...ikut sapa tk tau la

menari no 1..pantang dgr muzik, mesti nk bergoyang, tgh baring pn dia leh goyang2 kan badan n

kaki n apa2 aje la yg leh goyang...bila kita ckp 1, dia sambung 2, kita ckp 3, dia sambung 4...huhu

sabo je la anak aku sorang nih....harap2 anak mama membesar menjadi org yg cemerlang di

dunia dan di akhirat...

2 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

anak aku pulak dah 1 tahun 9 bulan 2hb yang lepas.dekat2 ajer kan.tp anak aku si kurus.

miezaniera said...

hehe nnti anak kite setolah sama2 kan hehe tk kisah la kurus ke tembam ke yg penting sihat kan kan kan

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal