Tuesday, February 3, 2009

Qasrina in E-ring magazine




magazine apa ni?
magazine ni psl model2 handphone terkini
every month mmg my darling tk penah miss beli
aku pn tk tau apa yg best tgk magazine camni
tk kisah la kan lain org lain minatnye
so alkisahnye
mcm bese la di suatu ptg tu
dia beli majalah ni
pastu tetiba dia tunjuk kt aku
'yang..yang...tgk ni gambar qasrina'

hehehe laaa bile pulak la dia
antar aku pn tk tau
tk kisah la kan
akhirnye kuar gak gmbr qasrina
pastu my hubby ckp lagi
'ni tgk ni, gambar anak kite terpilih kt muka depan '
tada..
huhuhu.. bukan gmbaq besar tu ek
yg kecik muka montel tu la hihihi
pastu aku ckp la
'mesti editor majalah ni pompuan kan bang'
keskeskes
tahniah Qasrina
u always make us hepi go lucky
mmuahh muahhh
cyg anak mama..

2 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

ummi saya bila ntah nak antar gambar kat majalah ni..saya pun nak masuk majalah :D
xoxoxo,
Nuha

eT said...

wah qasrina nih...kecik2 dah glamer masuk magazine...dah besau sok leh ganti model yg gmbar kt atas tu plak..hehe...

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal