Monday, February 22, 2010

Demam lepas balik dr ulu chepor

bukan sebab tk puas mandi kt hot spring

tp sbb mmg aku dh lama sgt tk mandi air terjun

dan teringin sgt nk bw qasrina berendam kt air terjun

dengan tok2 Qasrina pn angkut sekali hehe

sampai2, belum sempat duduk kt pondok yg kami sewa tu

Qasrina dh tk sabar nk turun.."air..air.." sambil tunjuk kt sungai tuh

memandangkan tok2 dah ambil alih tugas membentang tikar dan menyusun makanan

aku pn bawa la Qasrina turun dengan keadaan hujan renyai2 skit tp buat2 tk nmpk la kan

jadinye bermula la cabaran buat papa dan mamanya apabila badan Qasrina mula panas

pada hari tomorrow nye tuh...huhuhu

tiap2 malam jaram ngn air asam jawa + beras. lap2 badan. lap2 muntah dia huhuhu

tido malam pn tk nk pakai pampers dah..hmmm

Alhamdulillah hari ni dh kurang panas, tp suara nye dh tkde pasal asyik nangis je

harap2nye hari ni last dia kene makan ubat..

Semoga Allah jauhkan Qasrina dari kejahatan api yang panas dan sejukkan badannya dengan

air yang dijirus ke atasnye..Aminn..

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal