Tuesday, February 16, 2010

Mandi manda di hot spring sg klah,sungkai,perak

Akhirnya, hajat aku nk bw qasrina g hot spring trcapai sudah..
dan kepuasan berganda aku alami pasainye cuaca mmg sgt baik
dan Qasrina pula sgt kreative dgn pelbagai aksi di dalam air..

mmg sangat seronok sbb tok Qasrina pn join adventure sekali
memang best la...bawa bekal nasi tomato power root lagi huhuhu

k lah gambAR nnti aku tempek psl Qasrina dh mula mgganas.

daa..c u then..





3 comments:

army4war said...

oooOOOoooOOOOoooOOOOoooo

hot spring tak hajak.. hahaha...

saya g kemensah semalam.. ok adil ek.. 1 - 1

hehehehe

eT said...

hot spring yer...
mira..proposal yg ko janji2kan dah siap ke blom..huhu

miezaniera said...

mira : 2 - 1 dah mira..tmbh ulu cepor hehe

et : dia g tinjau tmpt dulu tu yg tk siap2 lagi tuh hehe

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal