Thursday, July 7, 2011

Dah sampai check nuffnang pertamaku

sikit sikit lama2 bila nak kaya jadi bukit
agak lama ku perap dalam lagi check ni
almaklum le sbb tk byk mana kan amount nye
tp sapa nk bg free cmtu je kan
kalo nk tggu trjumpa duit kt tepi jalan..tah bila la kan
zaman kecik2 dulu senang la nk jumpa duit
sbb org dulu simpan duit dalam baju
maka duit senang jatuh
orang sekarang dah pandai simpan duit dalam purse dalam poket
maka dah susah dah jatuh dan susah la org nk trjumpa kan hehehe

apapun aku bersyukur
atas rezeki sebagai blogger nih
tak sia2 aku p blogwalking melawat kawan2 blogger yg lain
cuma sejak balik kursus aritu mood blogwalking tk mai2 lagi
en nuffnang tkmo bg duit raya ke kt kami? kekeke

12 comments:

Atia Adina said...

aku sedang menunggu cek nuffnang keduaku....hehehehe....dekat setahun baru cash out

miezaniera said...

hehehe ok la tu..aku tah bila nk dpt yg ke dua..lagi setahun kot hahaha

aku la... said...

hehehe..puan bai tanak open table ke..meraikan cheque tue..huhu

miezaniera said...

masita : table aku sntiasa tropen ni..dtg je la bila2 ko nak hehehe

azu said...

wahh beshnya bai..bile nk belanja aku nih??heeee

syariza09 said...

hadiah tuk raya la tu =)

dilazfamily said...

oklah tu walaupun sikit.dapat gak rasa, dilaz langsung tak de.huhuhu

miezaniera said...

zura : hehehe raya nnti aku belanja Insyaaallah...;D

miezaniera said...

syariza : boleh ek anggap cmtu hehehe

dilaz : don worry, akan smpi masanya nanti hehehe

SalihahNordin said...

saya x tahu nk buat nuffnang lah , ade sape2 leh jagik cikgu saya x ?

eT said...

hehe...pasni dapat cek lg yer...best3...

Sitisifir10 said...

En Nuffnang...saya nak duit raya plus bonus jugak...ehehehe...

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal