Wednesday, July 6, 2011

Happy besday Qasrina 3 Tahun sudah..

Hepy besday to you
hepi besday to you
hepy besday to Qasrina Batrisyia
hepi besday to you

Allah selamatkan syina
Allah selamatkan syina
Allah selamatkan Qasrina Batrisyia
Allah selamatkan Syina

4 julai 2011 
Hari isnin yang lepas
genap 3 tahun puteri tembamku
Syukur Alhamdulillah
Terima kasih Ya Allah
kerana memanjangkan umur anak ku
kerana membesarkan dia dalam keadaan sihat dan waras
kerana mengurniakan dia akal yang cerdik
kerana mengurniakan dia lidah yang fasih untuk membaca 

thanks to papa syina
sanggup amik cuti sbb nk jaga Syina
tak sampai hati nak hntr syina kt rumah pengasuh
di hari istimewa nya
mama pulak tk dpt cuti sebab ada hal kat opis

sampai rumah je ptg tu
tgk papa dah siapkan semua
belon2 dh siap gantung
kek dh siap atas meja
mini combo kfc pn dh siap hidang


dan..
buat pertama kali dalam hidupnya
dia mengerti yang hari itu adalah hari jadinya
dah besar rupanya anak mama

 hadiah dari papa

lagi gmbr dalam dlsr tk transfer lagi
mood update blog agak menurun lately
Insyaallah will upload later...wait ya..


 Qasrina 5 bulan

 
Qasrina 1 tahun

Qasrina 2 tahun
 Qasrina 3 tahun
 

10 comments:

azu said...

epy befday qasrina..jgn lupa dtg befday aijaz ahad, 10 julai ni ye..kita mkn kek!

eT said...

happy besday syina...
jd gud gurl yer.... :)

e.l.i.s.s.m.i.e said...

happy bday dear.. dah nak masuk 3 tahun jugak anak aku :) selang sebulan jer dengan qas kan..hehehe

dilazfamily said...

hepi besday qasrina.semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki,tembamlah qasrina nie.geram tgk

Sarah Syazwani said...

eppy besday dk bam..bam

Atia Adina said...

ala...kejap jer dah 3 tahun kan....hepi besday bam bam

roszz said...

Happy besday Shina yer..be a good girl k..

miezaniera said...

thanks aunt2 semua..cyg aunt mmmuahhhh3x

aku la... said...

yeay......dah besar dia..terus membesar bagai juara ye yang..

Anonymous said...

love u syina...

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal