Friday, August 21, 2009

Alhamdulillah...selamat berpuasa

Alhamdulillah..akhirmya hajat aku nak memiliki
Canon Lense EFS 55-250mm f/4-5.6 IS
tercapai juga..suke suke suke ;D


Canon Lense EFS 55-250mm f/4-5.6 IS
secara rasminye menjadi milik aku semalam ;D
tengah2 syok layan lense baru tetiba bateri kong
hahaha nampak sgt la mmg dh lama tak guna camera tu
dok tersimpan je dlm almari sbb penyakit M.A.L.A.S

harap2 dapat ku gunakan sepenuhnya harta aku yg bernilai ni
tapi..
alamak nak ne beli beg baru la
sbb beg yg lama tu comei sgt
tak muat nk masuk semua2 barang nih
sapa tau mana ade jual beg murah2 tp cantik
kalau area kl tu aku mmg tk kan sampai la
kalo leh biar la beg tu jalan kaki mai umah aku
lagi bagus muahaha ;D sengal kan hehe..


berita terkini..
ptg ni kami nak balik kampung buat pertama kalinya
sejak bergelar rs ni..sibuk beno la bunyinye kan
bestnye dapat buka puasa bersama mak dan abah ;D

di kesempatan ini daku ingin mengucapkan
selamat menjalani ibadah puasa

kepada semua rakan2 ku
di alam nyata dan di alam maya ;D

maafkan segala salah dan silap daku

semoga amalan kita diterima Allah swt...;D



4 comments:

eT said...

nasib baik xder di alam barzakh..hehehe

MiszMama@Haslinda said...

mieza, nak tanye..berape hengget kamera macam tu..ingat nak grab satulah..dah lame menjadi idaman kalbuku..

kabussenja said...

salam ziarah & Salam Ramadan...

miezaniera said...

et : yg di alam barzakh tengah berehat di bulan Ramadhan ni hehe

haslinda : camera ni masa beli dulu rm1999 je. beli time offer ;D

kabussenja : thanks n Selamat berpuasa ;D

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal