Friday, March 12, 2010

Kurang ajar

Walaupun kejadian ni berlaku semalam
tp bila teringat balik mmg akan menggamit perasaan marah dan dendam
apa yang sgt aku kesalkan ialah pemanggil telefon yg bodoh tu adalah seorang kakitangan kerajaan..sgt2 memalukan kerana menunjukkan kebodohannya sendiri
takde gunanya pergi haji atau umrah tapi bila balik,perangai mcm seta* jugak
tak tau langsung adab bercakap dgn sopan...memang sgt kurang ajar bahasa yg digunakan
kalau la aku boleh sebutkan nama dan pangkatnye disini, alangkah puasnye hati ku
akan tetapi walaupun aku tk pegi haji lagi lagi, tp aku tk la jahat sgt sampai nk mengaibkan orang yg memang dh bengong macam tu kan...

dah la talipon marah2, kuar perkataan kesat dan kurang ajar
pastu baru kite nk brcakap, si bangang tu dh letak talipon
pastu bila col balik, org lain yg jawab n bgtau si bahalul tu dh keluar
padahal aku dgr lagi suara si bangsat tu kt situ...
apa jenis manusia ni..manusia ke syaitan bertopengkan manusia...tak tau la...

selama 2* tahun aku hidup di bumi Allah ini
tk pernah org ckp kurang ajar ngn aku macam tuh
dah la yg cakap tu seorang yg berpangkat tp tk la tggi sgt pun pangkatnye cuma perasan pangkat dia tu besor sgt...dh la tkde kene mengena ngn aku pun..
bukan sedara, bukan ipar, bukan bos, bukan juga musuh..
tp kenapa dia berani ckp mcm tuh..

tkkn kerana aku ni tk byk ckp..nmpk mcm blurrr je..jadi dia suke hati mak bapak dia je nk kurang ajar ngn aku..silap org la..dia tk tau kwn2 aku trutamanya z*e dh sggup nk tlg aku hapuskan musuh2 aku huhuhu


6 comments:

eT said...

nape tetiba dia kurang ajor..huhu...
sabo2...

Sarah Syazwani said...

ye arr..citerla detaill..rilek2

army4war said...

saba.. saba.. walau tatau citer sebenar.. anggap je org spesis tu mental problem.. kecik2 slalu kene dera dengan parents kot.. dah besar mental error.. hehehe...

HAIRE said...

kau kena pangilan hangit ke bai? cuba dengar hot FM minnggu depan... kot kot masuk radiuu...


apa apa pun... sabar aje aaa... kalau kau ada astro... kau tgk crita "YES MAN" banyak pengajarannya... kecuali yg bab lucah tu yg diikutla...



haire the YES MAN


http://haire-family.blogspot.com/

ZzamzZ said...

nape ni bai..dasyat bebeno bunyinye ni..huhu

aizuemi said...

Z*E tu sape weh?

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal