Friday, March 5, 2010

Qasrina 1 Tahun 8 Bulan







Di suatu malam jumaat (mlm tadi la kan)

abg : mama, Qasrina dh besar kan..dh 1 thn 8 bulan dah dia..dh pandai cakap..
mama : (dgn konfidennye) eh bukan la papa..1 thn 7 bulan la..papa ni lupa ye..
abg : eh ari ni bukan 4hb ke?
mama : eh...ehehehehe...ooo ari ni 4hb ye..haaa betullah 1 thn 8 bulan..hehe camne leh lupo nih.

buat pertama kalinye aku trlupa hari ulang tahun bulan Qasrina hehehe maafkan mama ye anakku..

lagi 4 bulan genap la usianya 2 tahun..sekejap je rasenya..

tp sebagai seorang ibu, aku amat bersyukur pasal dapat melihat dia membesar di depan mata.

Terpk juga ibu2 yang trpaksa tinggal berjauhan dgn anak samada tinggal kt kg atau bapak2 yang pulang sebulan sekali atau seminggu sekali sahaja utk bersama anak2...jauh di sudut hati mereka pasti tercalit secebis rasa kan.

Qasrina pun dah pandai nk tlg mama dia lipat kain..dh pandai nk solat..dh pandai nk main ps2..dah mula faham byk perkara..dh pandai conteng dinding..dh pandai suh bukak tv cite kartun..tp bila kite bukak, bukan dia tgk pun..hehe mcm2 ragam kan...



4 comments:

eiNa said...

hello qas.. waa..bam bamnye awak.. geram tengok.. sekejap je kan dh besar..

suke tengok dia duduk bersimpuh tu..

mazQ said...

masih terngiang2 suara die panggil aku 'kakak'..bahagianyer rs ada gak toddler nk panggil aku 'kakak'..sangat comel suara die...tp aku kdang2 confius gak, die anak org tganu ke perak nih??????

Ada Ayrissa said...

qasrina pandai b'gambar laa..
cuteeeeeee sgt!

辣炒年糕Blue said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal