Friday, March 19, 2010

KISAH BENAR YANG BERLAKU DI AMPANG......

Kawan aku in seorang salesman kereta, bercinta dgn seorang anak jutawan
Di Area Bukit Antarabangsa. Malangnya, percintaan ini ditolak kerana
Kawan aku ini seorang salesman kereta.

Satu malam, mereka bercadang utk melarikan diri. Selepas berjaya
Melarikan diri, bapak perempuan ini sedar akan kehilangan anak
Perempuan Kesayangan Dan telah membuat laporan polis Dan juga telah
membuat
iklan Di akhbar tempatan dgn mengatakan dia akan menerima teman
lelakinya
itu Jika dia balik ke rumah.

Bila mendengar berita ini, perempuan itu balik ke rumahnya di bukit
Antarabangsa Dan keluarga pihak permpuan itu pun menerima lelaki ini
Dengan seadanya.

Enam bulan kemudian, mereka bercadang utk berkahwin Dan persiapan utk
Majis perkahwinan itu sedang disediakan. Nak dijadikkan cerita, Semasa
Lelaki ini pergi membeli Kentaki kat Ampang Point, dia telah di langgar
sabuah Kereta di hadapan perempuan tersebut Dan keesokan harinya lelaki
itu

Pun Dikebumikan. Kejadian ini amatlah meyedihkan perempuan tersebut
kerana
Tinggal beberapa Hari sahaja lagi perempuan itu hendak berkahwin dgn
Lelaki kesayangannya.

Pada satu malam, ibu perempuan ini mendapat mimpi, Seorang nenek tua
Meminta utk membersihkan percikan darah di baju pengantin perempuan
Itu, Kalau tidak, sesuatu yang akan buruk akan berlaku. Tapi, ibu
perempuan

Tersebut tidak mengendahkannya.

Malam berikutnya, Ayah perempuan tersebut pula menerima mimpi yang sama
Iaitu seorang nenek tua meminta utk membersihkan percikan darah di baju
Pengantin perempuan itu, kalau tidak, sesuatu yang akan buruk akan
Berlaku. Akan tetapi, ayah perempuan tersebut jugak tidak
Megendahkannya.

Malam ke tiga, -perempuan itu pula menerima mimpi yang sama seperti
Ayah Dan ibunya Dan diceritakan mimpi tersebut kepada kedua ibu Dan
ayahnya.
Dalam ketakutan y ang amat sangat, diap un pergi membasuh baju itu Dan
Macam mana kuat dia basuh pun, darah tetap Ada ...

Malam keempat, dia mendapat mimpi yang serupa.. Seorang nenek tua
Menyuruh dia membasuh darah itu bersih2 Dan jika tidak, malang akan
Menantinya..Bia bangun, perempuan itu pun terus menyental baju tersebut
Sehingga kain tersebut menjadi haus, akan tetapi, darah itu tetap
Adaa...

Keesokan harinya, perempuan itu terkejut apa bla pintu belakang
Rumahnya Di ketuk bertalu2 Dan munculah nenek tua tersebut Dan
perempuan
itu pun
Pengsan..

Setelah terbangun dari pengsan, lalu nenek tua itu pun menguhurkan
Benda Yang berwarna biru... Perempuan itu bertanya kepada nenek tua itu
"apa ini...?"

Ini lah Sabun Basuh Dynamo, letak kan sedikit Dan kotoran akan hilang...
Err..yg in adalah pakej percubaan aja, kalau nak yang besar, beli kat
Kedai.....


Hehehehhhhehehehh...... kah, kah kah kah.....terkena aku...

Jangan marah ye. Dah..g buat kerja, kang boss marah lak.

4 comments:

Ena said...

uwaaaaaa...

punyer la saspen memula tu..

sekali tipah tertipu.. hu3x..

Wansteddy Tales said...

wah... awal cerita dah yakin betul dah. sekali iklan dynamo da... huhu

mama uzma said...

huewaaaa........
punya sronok layan cita nih siap dah sebak2 dah...

skaliiii....
aduhh..terkena sudah...!!

wan sujaihah said...

uwaa...... suspen betul

aduhai,,den tertipu

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal