Tuesday, December 14, 2010

kurang minum susu



Sedar tk sedar..anak dara ku sorang tu dah masuk 2 thn 5 bulan
kalo nk cite apa yg pandai..tk jadi keje lain la pulak nnti kang
cuba nk cite sekarang ni mama dan papa dia dah boleh tidur lena
sebabnya Qasrina dah tak jaga malam untuk mintak susu
dia pun akan tidur lena sampai ke pagi
kecuali kalo pampers dia basah, dia akan kejut kite suh tukar pampers
then terus tidur balik...gud girl anak mama nih hehehe
waktu siang pn dia dah kurang mintak susu
tapi bile timbang berat dia...tk penah nye turun hehehe maintain 20kg lagi..



namun...dia masih lagi perlu pakai pampers
weekend je aku try cuba2 ajar dia tk pakai pampers
memang agak menguji kesabaran jantung dan hati
tkpe lah..pelan2 lah kan..1 ari nnti dia akan pandai juge..

4 comments:

eT said...

hehehe...bila dia membebel...kene translate..
dok pehe kawe..:p

miezaniera said...

hehehe seb baik mama dia memahami ;D

Sarah Syazwani said...

suri pun nk ajar x pakai pampers..kalo nk yak taula dia ckp..tp bila kencing..dah kencing br nk ckp..sabo je la..

syusye said...

ha ha ha..sbr yea...kalo nk ajar qasrina mama dia kena la sbr..he he he...xguna pampers ley jimat wet =)

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal