Thursday, June 16, 2011

tak tidur 2 malam

macam ni ke mak aku jaga aku masa aku kecik2 dulu
ingtkan masa baby je susah nk tidur malam
rupanya bila anak dah besar skit pun, 
ada waktu2 yg tk dapat menikmati erti tidur

dah 2 hari Qasrina selsema
tp Alhamdulillah dia tk demam kuat
cuma bila malam badan dia dedor2 skit
yg tak tahannya, sepanjang malam dia dok merengek mcm anak kecik
mungkin hidung dia tersumbat or tak selesa or apa tak tau la kan
tapi rengekan dan tangisan dia buleh melenyapkan kesabaran mama dan papa dia
dah la badan tengah penat..mata ngntuk sebab malam semalamnya pn dia tk tidur gak
sekali episod semalam berulang lagi...gerammmmmmnye rasa
nasib baik la anak sendiri, kalo anak org, dah lama aku belasah rasanya...

hmm sabar jer la..dah ada anak, kene la sabar kan
salah mama dan papanya juga
dah tau anak tu selsema, bagi minum air ais buat apa
bagi air suam je lenkali..biorkan dia nangis tk dpt minum milo ais dia
daripada dia nangis malam2..padan muka sume org tk dpt tido..

sekian luahan hati seorang mama yang dah dua malam tk dpt tido
semoga anak mama cepat sembuh dan boleh la minum milo ais lagi..hehehe

5 comments:

mamasue said...

dah baik pun tak yah la kasi minum ais...kang jadi balik..mcm dhiya,batok dia dah kebah,tp mamasue ttp kate tak blh bile dia tya blh tak minum ais..serik wo kluar masuk hospital,mcm2 ubat dah

roszz said...

Sian Qas..cepat sembuh dan mkn ubt ek...

aizamia3 said...

memang tak larat nak berjaga malam dibuatnya.. tapi demi anak-anak kena jugak hadap kalau bukan kita..
moga Qasrina lekas sembuh..

Axie04 said...

sabar ye
anak kecik memang cam tu
try guna ubat titis kat idung tu
jgan bagi idung die tersumbat

Nens Collection said...

siannye..gitu la kan pengorbanan mak kite dulu..kot lagik teruk..sy pon time anak demam la xleh tdo + susah ati..kalu rengek2 xpe..ni melalak..anak sy kuat nanges!..jambu..muka rock dlm ati ade taman

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal