Tuesday, November 2, 2010

English Deco..cantik tak?

dah lama aku beli
memula aku beli rak yg putih tu
pastu aku beli sikit2 accesori dia
tapiii..
sampai sekrang rak ni masih tak bergantung lagi
kenapa?
sbb kalo gantung kat rumah yg tak berpenghuni
mestilah habuk nanti kan
so lebih baik aku simpan je dalam kotak

susun camni ok tak?

ke macam ni?

ke macam ni ek?

macam ni pun ok gak kan?


namun kadangkala pabila rindu dtg melanda
aku akan keluarkan barang2 aku ni
pastu aku susun dan ubah2 susunan dia
pastu simpan balik masuk kotak
hahaha korang rase2 aku gila ke? kekeke

bila la nk dpt dok umah sendiri ni
tk sabar aku nk hias rumah aku
semoga Allah permudahkan segala urusanku di dunia yg sementara ini
Aminnn....

10 comments:

eT said...

hias la kt umah skang dulu...
ari ni design camnih...
sok cam lain plak...lusa ubah lagik...hehehe

Sarah Syazwani said...

ko nk ubah ari2 pun xpe..hehehe

eRiNsZ said...

huhu terguda ai...
sngat cantek.. tp rumah ku x sesuai d deco ala english...huhuhu

~niat d hati tetap ader hahhaa

eRiNsZ said...

huhu terguda ai...
sngat cantek.. tp rumah ku x sesuai d deco ala english...huhuhu

~niat d hati tetap ader hahhaa

miezaniera said...

et : payah lak nanti nk pindah2..tkde keje la pulak ari2 nk ubah huhuhu


sarah : kalo ari2 ubah nnti laki aku ckp aku gile kekeke

erinz : hehe trgoda ye..angkat la 1 hehe

Si Sepatu Jalanan said...

ape beza gmbr 2 & 4 ek?

mamasue said...

emm...tak de lah gila sgt...sket tu ada lah...hahahaha...tak pa lah bai, dah beli mahai2 dlm kotak buat apa kan...skali skala nk gak belek2...

miezaniera said...

si sepatu jalanan : a`a la tkde beza..saje je hehehe

sue : haha skit ek..betui3..skali sekala pe salahnye kan hehe

EiJa ZaQuaN said...

cantik sgt..hias mcm mane pun cantik..hehe..

aizuemi said...

bleh lak camni ek? ok la tu.. mnyusun ok, bkn mnyepah~

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal