Saturday, November 20, 2010

Telinga Bernanah


Arini kali ke 2 aku g ke klinik dlm mggu ni..
1st time aritu sbb ada jangkitan kulat di celah peha Qasrina..
mula2 kecik je pastu lama2 makin besar pulak jangkitannye
aku ingtkt ruam biasa aje sbb dia mmg slalu je ade ruam kt situ
tp makin hari bile tgk lain macam je...tu yang pegi klinik..
rupa2nya mmg betul..bukan ruam biasa tapi jangkitan kulat..
doctor bagi ubat sapu dan ubat alergic..

then arini pulak pegi klinik sbb pagi td sewaktu aku cuci telinga Qasrina
tetiba aku macam ada bau yg tk enak
rupa2nye bau tu dtg dr telinga dia..n betul ckp maro...ada nanah dlm telinga dia
doc bg ubat titik dan antibiotik....padan la dia ada ngadu sakit telinga 2 3 hari ni
hmm..risaunye aku...hopefully semuanya cepat sembuh...

dan bila aku google pasal telinga bernanah ni
salah satu puncanya ialah telinga slalu masuk air dan suke selsema
mmg kalo mandi selalu gak air termasuk dlm telinga dia
sbb dia mandi tak dok diam..geram je rasa kan..
marah2 pun bukannye dia paham lagi...hmm..

lagi info leh bc kt sini yer..

3 comments:

army4war said...

dia jerit mcm ari tu tak kak?? hahahaha

miezaniera said...

hehehe..tak..nnti nk wat entry babak di klinik kekeke

PAPAMACHOS said...

cepat sembuh yer anak papa..

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal