Monday, November 8, 2010

Suami tak tahan godaan

weekend aritu kami balik kampung
last balik ialah pada hari raya Aidilfitri aritu
so sgt rindu pada mak dan abah..terasa lama sgt tk jumpa mereka

5 nov 2010
besday abah...hebi besday abah
kami beli kek dan hadiah untuk abah
kendian bawak p kt kedai tmpt mak dan abah berniaga
abah malu nk potong kek sebab pelanggan ramai
so lastly bawak balik umah, sok paginye baru potong kek.

6 nov 2010
pas makan kek, bergerak ke Taman Kaya, Taiping
sepupu aku kawin..semalat pengantin baru siti Hajar dan suami
kalo nk dikira, yg ni adalah menantu mak lang aku yg ke 6....
aku mmg salute ngn mak lang aku ni pasal anak dia sume pandai2
walaupun pak lang cuma kerja kat ladang kelapa sawit jer
semua tu bukan halangan untuk anak2 berjaya...
dah la pandai, cantik2 pulak tu...superb la korang hehe
pas makan2, tgk pengantin brsanding sat, pastu terus gerak balik
Qasrina menangis sakan sbb takut bunyi kompang
aisey..mmg budak2 mcm tu ke? tak dan aku nk buat part time job
nk amik gmbor pengantin hehehehehehehehe
(gmbr tk upload lagi..nanti yer..)

da smpi umah, salin2 baju
en hubby ajak g Ipoh pulak
kononnye nk g tmbah gas aircond gen2..5 thn pakai tk penah service aircond dia
tgh tambah gas, tetiba en hubby trnampak pulak 'barang' idaman dia
tawar punya tawar..amoi tu pun pandai mnggoda sampai en hubby tak dpt nk tolak
(ini lah kaitan tajuk entry ari ini..hehehe)
last sekali nk balik, melayang rm600++ kt kedai Top Cool tu...
dapat la Qasrina adiah bernilai rm10..hasil pujukan aku kat amoi tu hehehe
nnti aku upload gmbr 'barang' baru kt kete aku tu yer hehehe
kalo nk dikira..total sume dah terkorban untuk gen2 tu rm2k ++.
bak kata mak aku..tkyah susah2 tukar kete baru...kite buat je bagi kete kite tu nmpk macam kete baru.. hehehe



ni gen2 aku masa mula2 beli
nantikan wajah baru beliau..hehe

4 comments:

Unknown said...

haisshh...tunjuk jek la yg baru tuh...huhuhu

miezaniera said...

et..hehe tk amik gmbr lagi..tk sempat hehe

Unknown said...

org laki mmg xleh thn godaan kalu bab2 keta ni..huhu..

bang am said...

Double-din touch screen radio dgn DVD,TV+astro kot.. haha...

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal