Thursday, November 4, 2010

Louder PLEASE...


nk citer...
baru beli speaker
40 watt
boleh la aku gegarkan kolej anggerik sempena budak2 balik cuti sem nanti
hehehe
yg lama aku dh angkut mai opis
haire selalu panggil kitorang ahli kubur
sbb selama ni opis aku ni semua org yg masuk sini akn ckp
"ehh horor nye opis korang ni..nk ckp pn ne bisik2"
haaa apa maknanya tu?
so aku telah bertekad
untuk mmbangunkan semua ahli2 kubur
mnjadi ahli syurga
kekekee
jadi habuannya, aku kebas speaker kecik yg kt umah
dan yg besar skit ni mnjadi penggantinya..
layannnn...


beli kat Plaza Alam Sentral
harga : 100++ (tk ingt la..hehe)
bunyi mmg best la...

10 comments:

k.mus said...

nak berdangdut ke bai..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

wah...boleh karok ar pasni :)

aizuemi said...

JOM KAROK AG~~

Atia Adina said...

aku hangin kalo laki aku buka kuat2.....serabut

eT said...

music plizzz...

army4war said...

tadi tema lagu hindi.. gua terpaksa tekup telinga dengan headphone.. tapi best.. boleh request2 lagu.. kak bai mcm dj.. pas ni kita main tuju2 lagu lak ye kak heheheh

Maryam Fatanah said...

amboi amboi kak bai....

Sarah Syazwani said...

tau xpe..mmg aku pk byk kalila kalo nak masok hea tuh..dah la horror biler masuk sume pandang cm ade buat salah pulak..hehe

mazQ said...

bagus2 ada perubahan...xde la aku masuk nanti sume kepala cam tuntung...jengukkk ke atas..perghhh...sangat x seswai~!

miezaniera said...

kmus : sume boleh kak mus..dangdut, hindi..nasyid hehe

elis : leh2..sejam rm10 hehehe

aizumie : jom..

ad : trbalik..dia yg tk suke aku psg lagu kuat2 hehe

et : action...

mira : byk la ko nye dj..tp ok gak cdgn tuh hehe

m : amboi amboi m...hehe

sarah : tranformasi begin..ko tkkn takut lagi kalo masuk sini hehe meh la try..

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal