Monday, November 29, 2010

permainan apakah ini..

dari dalam bilik..

sampaila ke luar pintu bilik

budak tembam ni la punye keje...


anak korang pun ada main camni gak ke?

10 comments:

izan_cute said...

Sama je anak kita bai.Kalau dh main,abis satu rumah dia makan space,tu belum dgn khemah yg dibuat dari selimut bagai hehe.Tu baru sorg bai,cuba nanti ada kawan..mau terkeluar sampai dapur hehe

eT said...

dia nk main susun2 la tuh...ngeh2..
nasib dia xamik dapur ker...susun sekali..:p

Sitisifir10 said...

kikikiki....meriah betul...ahaha...itu baru sorang...sekarang imejin kehidupan kami dgn 5kanak2 itu...wuwuwuwu..maka haruslah mak dia ngamuk 5x10 kali sehari :P

miezaniera said...

izan : hehe tu la pasal..ada kawan nnti tk tau la cane hehe

et : main susun2 ek nama dia..mana la dia belajar tu huhuhu

sitisifir : meriah ek? tkleh nk imagine cane rupa bentuk rumah tu dgn anak2 yg ramai..karam kot hehehe

Sarah Syazwani said...

dah letak link..hehe lupe

azieda razak said...

byknya basikal dia...
nak pinjam 1 bole??

Maryam Fatanah said...

hahahah...qas !!! sepah kn lg bilik mama tuh..xpe2..mama mst x marah...heheheh

HaiRe said...

ini macam main nak adik ni... dia dah boring main sesorang nie bai...

bambam nak adik 2 org tu...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

pelik mainan tu..hehehehe

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

salam mie: budak perempuan memang selalu main macam tue...kalau cuti sek lagi ler BSB penat nak kemas rumah.

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal