Thursday, April 28, 2011

setan yang setan...

Tak tau nk cakap apa
nk marah pada siapa?
nk tempeleng muka siapa?
nk terajang perut siapa?
nk pelangkung kepala siapa?
namun kalo dpt buat sume tu pn, mampukah menyelesaikan masalah aku?
hanya boleh memuaskan nafsu amarah ku (bukan amirah ye)
dan pastinye setan2 durjana akan bergembira atas kemarahan aku
mmg setan la setan tu...

aku tahu...
hanya pada Allah tempat mengadu?
kenapa KAU beri aku dugaan begini?
apakah belum tiba masanya?
atau ada agenda lain yang KAU aturkan untuk aku?
but y? penatnye nak pk... bosan la camni..
nk main game la...bosan bosan bosan bosan bosannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

sape tau ade keje kosong kt mana2
sila beritahu aku yer
sape nk  buat website, nk beli domain ke
nk belajar wordpress ke, bgtau jugak kat aku
bosan tahap gaban senget dah ni...

11 comments:

~izan~ said...

hmmm mcm hebat je dugaan tu..sbr ye bai..tu je la bley ckp..moga semua berjalan lancar dan ok yer lps ni.. senyum2 sokmo...=D

miezaniera said...

thanks izan..dh lama brsabar..tu yg tkleh nk sabar lagi..dh bosan menunggu..

Anonymous said...

sabar....sabar...sabar... sabariah..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

as salam..memang kena byk2 bersabar.. walaupun BSB tak tahu apa kes nie..

Sarah Syazwani said...

nape ni..cer cite..cer cite

ZzamzZ said...

oit ape kes ni bai..lain mcm je..xbaik glamor kn setan tu..

eT said...

huhu..sabar la duhai kawan...besar ganjarannyer...
bak kata sarah...cer citer...cer citer...

aizamia3 said...

memang kena sabar.. kang kalau marah habis lak perkataan tak elok keluar tanpa sedar.. huhuhu...

Wansteddy Tales said...

mslh di tempat kerja ke? samalah kita.... puas bersabor dgn karenah politik opis ni :(

qaisarahanina said...

fikir masak2 if u want to come back here.....

army4war said...

amarah /= amirah

kekeke... sabar la kak bye... ada hikmahnya.. ALLAH tahu apa yang terbaek untuk umatnya... Chayok!!!

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal