Monday, April 11, 2011

Steamboat Buffet di Restoran Tupai2..

Memula dengar nama Restoran ni macam pelik
sbb tk penah dengar kan
tapi disebabkan org nk belanja
dan memikirkan kt umah tkde apa nk masak pun
tnpa fikir panjang, terus je ckp setuju
(walaupn trpaksa tinggalkan en suami yg pemalu)
bawa si tembam comel sebagai peneman
dah leh jadi kawan dah budak tu..syukur..
teringat dulu masa baru pas beranak
mak ckp "pasni hang dah ada kawan la...."
pastu tetiba tk phm tny balik..."kwn apa mak"
mak pn jwb " ni anak hang ni...besar skit nnti jd kawan la.."
hehehe maklum la baru pas putus urat..loading sekejap..
ok smbung balik citer..hehe


berbekalkan 4 biji kereta
kol 8.15pm camtu kami pn bertolak ke sec13 shah alam
sampai2 mmg agak teruja tgk parking yg sgt penuh
dan restoran yg sgt besar dipenuhi dgn pelanggan
dalam hati dok pk bape la tauke restoran ni dpt 1 malam
pokcik kayo..pokcik kayo...

antara menu yg diambil...
tkleh ambik byk2 sbb kalo tk abih, kena bayar
rm100g = rm10...

budak bam2 yg kuat makan aiskrim...
dh pesan jgn bgtau kt papa 
tapi smpi umh je..terus cite kt papa dia
"papa..syina makan aiskrim..."
tk makan saman tul budak ni hehehe

ns goreng dan bihun kononnye nk suap Qasrina
rupanya dia pn nk makan steambot gak..
trpaksa mama dia abihkan demi takut kene byr hehehe

wajah2 mantan jpk anggerik yg kekenyangan
thanks uolz sudi jemput akak sekali hehehe


sedikit info :
restoran ni terletak berhadapan dgn d'kayangan buffet steamboat
1 kepala rm 25
boleh makan byk mana nk makan
budak2 ni siap tapau lagi hehehe

7 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

boleh tapau ker? bukan kena perabis dekat situ ka?

tengok dlm paper semalam ada promosi 19.90 tu.ni tak der erk?

Ninie said...

oo..ingatkan tupai2 kt kl...kt s. alam pn dh ade tupai2 ek...okla tu...

iera said...

bestnye makan steamboat..nyum..nyumm

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

as salam, boleh tapau ker yg tak habis makan tuee...

Anonymous said...

nyum2... sedop nyeeeeeeee.

miezaniera said...

elis : tah la..aku pn tk perasan masa bile bebudak ni tapau.. tau2 dh ade je hehehe nama pn bebudak..;D promosi tu pn aku tk sure..sbb budak2 ni yg uruskan sume..

miezaniera said...

nini : ada2..sy pn baru tau hehehe

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal