Saturday, May 14, 2011

nak buat Homestay atau sewa?


double storey house
no 33, taman bemban
batu gajah, perak.


surat penolakan rasmi dari pendaftar telah pn aku terima
cantik tarikhnye 11.05.11
aku terima dgn redho..
Allah lebih mengetahui apa yg terbaik utk hambaNya

banyak perkara harus aku putuskan
salah satunye ttg rumah aku kat sana
nak bagi sewa sangatlah sayang
dah buat cantik2 takkan nk bg org sewa pulak
tapi kalo tk bg sewa, sayang jugak rumah tu dibiarkan tanpa penghuni
ade juga terfikir nk buat homestay
tapi lokasinya agak jauh dari uitm seri iskandar (15min perjalanan)
hmmmm...runsing2...
apapun pilihan harus dibuat..
biarlah masa yg menentukan...

7 comments:

eT said...

mmg syg kalo nk wat sewa...umah dah cantik kn...

~~zAnAfAhMi~~ said...

kalau nak sewakan, cari penyewa yang boleh jaga rumah kita seperti rmh sendiri...homestay pun ok juga..cuma kena sediakan kereta kalau jauh dr bandar, mcm kt sabah ni siap sedia dgn kereta (harga lain)

~izan~ said...

ha betul tu,cari penyewa yg boleh jaga rumah kita...kalau yg berkeluarga pun ok..mmg rasa syg sgt2 kan..

cantik umah bai =D

mamaqari said...

baik sewakan kot..at least ada org duduk..klu tinggal umah lelama pn bule rosak jugak rumah tu

Sarah Syazwani said...

buat homestay kot..sbb dah cantik..kalo 15 min dr sri iskandar rsnyer xla jauh mana pun..cuma kene promosi tu giler2 la

roszz said...

ros pun rasa wat homestay..diorang duduk xlama mana...leh service dan jaga umah klu xde org duduk...

azu said...

cantik umah hang bai..ko bg la sewa kt sesapa ko kenai, sedare ke kwn2 kenal ke, leh sama2 jaga umh ko tu.

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal