Friday, September 4, 2009

[contest] Penaja Rasmi

Alhamdulillah,memang bulan Ramadhan
banyak memberi manfaat kepada kita kan kan
Juga kepada peserta2 Contest Pasangan Seiras..
Nape saya cakap camtu..
Sebabnya saya berjaya mendapat
1 lagi sponsor pada hari ini..haa suke la tu hehe
So lagi banyak sponsor, lagi banyak lah peluang
untuk korang dapat hadiah ;D
Harap2 korang tak kisah sangat hadiahnya yer..
ke ada yang mengharapkan hadiah
wang tunai 1 juta ke, kereta ke,rumah ke muahahaha
ok jom kite terjah tengok apa yg bakal tiba di rumah/office anda
jeng..
jeng..
jeng..


http://anekajualanmenarik.blogspot.com/

Shawls Promotion sempena Aidilfitri !!

SEMUA SHAWLS FREE POSTAGE!!!!
RETURNED CUSTOMER :5%
DISCOUNTs
MORE THAN 5 SHAWLS : FREE GIFT


&


http://anasyhh.blogspot.com/

kuih raya kat sini mmg sgt special sbb home made punya tau..
bukan kilang made..hehe ;p
pasti sedap hingga menjilat jari...nyum nyum..

&

Ikan Pekasam Perlis

http://miela77.blogspot.com/

Kandungan ikan - Ikan Loma, Ikan Talapia, Ikan Lampam dan Ikan Sepat.
Berat - 250g setiap bungkus (4-5 ekor ikan (sejenis atau bercampur)
Tahan 2 bulan dalam peti ais.


&

hadiah misteri dari

http://maziati.blogspot.com/




TERIMA KASIH YANG TAK TERHINGGA
kepada
KAWAN2 yg sudi MENJADI SPONSOR
uols mmg BEST!! ;D


selamat berpuasa...;D

3 comments:

Shifa said...

jadi ada berapa hadiah sumenye?

mama zharfan said...

so akan ada berapa winners yer? one sponsor for one winner ke :)

miezaniera said...

Setakat ni dah ada 4 hadiah,jadinye 4 winners la.yup mama zharfan,one sponsor for one winner..so kalo ade lagi yg nk sponsor,akan ade winner lagi la..hehe suke tak suke tak?

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal