Wednesday, September 30, 2009

si-comel-berbaju-raya-contest

hehe azam tahun baru tak nak join contest byk2 sgt dah
tapi contest ibu Yana ni melambai2 pulak suh join
bukan sebab hadiah2 atau sponsor nye yang menarik
tapi hati aku ni mmg mudah cair kalo contest2 yg melibatkan baby nih
so layankan je la ekh...
ni lah gambar yang aku pilih utk dipertaruhkan..



Nama : Qasrina Batrisyia bt Shahrul Amin
Umur : 1 tahun 2 bulan


Lokasi : Rumah mertua mak long Qasrina , Kuala pari, Ipoh, Peyrock..
Masa : 1 Syawal ,11.30 pagi

Ni first time Qasrina pakai baju Raya tau
last year raya, pakai jubah rekaan Tok Qasrina
baju kurung ni tempah kat aunti susan
tapi tok tambah skit manik2 kt baju tu
hehehe mekacih tok..;D


Nak tau syarat2 penyertaan?
Click Sini Ok..


Jutaan terima kasih kepada sponsors2 yang baik hati..

Gin & Jacqie
eoe Online
leanalittleshop
Sherry
TH
Mia
Niko



dan tak lupa kepada

BabyIbu kerana menganjurkan contest ini hehe ;D

Selamat Hari Raya..Maaf Zahir dan batin..



3 comments:

eT said...

wahh...contest lagikk...
tp qasrina mmg cute ngan baju raya tuh...leh menang la nih...

miezaniera said...

hehe toche..dania tkmo join ke meh la join..;D

mama uzma said...

alalaaa
comey nta qasrina..
nak cubit2 je pipi tu..
hihi..gud luck tau

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal