Friday, September 11, 2009

Sekalung Penghargaan




to ols contestant n ols Penaja
alamat pemenang telah pun sy emailkan
kepada semua penaja iaitu..


Juara akan menerima hadiah dari :


http://anasyhh.blogspot.com/



Pemenang tempat ke 2 pula akan menerima hadiah dari :

http://anekajualanmenarik.blogspot.com/



Pemenang tempat ke 3 akan menerima hadiah dari :

http://miela77.blogspot.com/


Pemenang hadiah misteri 1 akan menerima hadiah dari :

http://miezaniera.blogspot.com/



Pemenanghadiah misteri 2 akan menerima hadiah dari :

http://maziati.blogspot.com/







5 comments:

Mama_Aqish said...

wah...ramainyer penaja....tak sabo nak tau ape la ye hadiah misteri tu....kiter tak sempat nak masuk...keje banyak kat opis...

Mama_Aqish said...

kelako la nengok lembu2 kat calender ni menari...ni kalo aqish enngok ni mesti terkikih2 dia ketawa

::( ';')Jue(';' ):: said...

apela adiah tu ekkk..
tak sabar menunggu nie.
hope sampi before raya becoz jue cuti lame raye nie..
takut tak smpi ke tangan..
almaklumlah duk kat apartment..
post box nye cekenit jer....
kalo adiahnye besar..susah tu nak sumbat tu..
pape nanti akak call la yer kat nombor sy tue..hehehe..

Ibu Ayra said...

tahniah pada semua yg menang...

Kerol+Natt=Adam said...

TQ SGT PD PENAJA2 YG BAIK HATI NK SPONSOR ITEW..BILE LA AGKNYE ADIAH NK SMPI..XSBR DEN NK TAU..

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal