Thursday, September 17, 2009

Nak gak citer..

hehehe tgk tajuk pn dh tau
memandangkan kerje keras aku 2 hari yg sudah telah membuahkan hasil
yeahhh leh la aku hapdate blog aku ari ni
memandangkan juga lagi 2 3 hari je nak raya kan
so aku tknk wat keje dah..aku nk cite psl persiapan raya
mula ingt tknk cite dah tapi pas baca blog et tadi..
cam best pulak nk citer jugak hehehe


baju raya:

aku - dah siap
hubby - dah siap
Qasrina- dah siap
(maknanyer 3 3 org leh raya..yahoooo)


hadiah raya utk ibubapa/mertua:

mak/ makmertua - telekung - dah beli

abah/abah mertua - sepasang baju melayu - dah beli



kuih raya:


sume dah siap...dah siap bayar hehe tk kuasa aku nk buat..

malam tadi dah siap asing2,mana nk tinggal,mana nk bagi kat mak/mertua.

balik kampung,makan kuih mak aku buat lagi sodap nyum2..


duit raya:


laki aku dh minta tlg bapak dia tukarkan..so balik nnti baru la leh masuk sampul..

tp dah ramai gak kawan2 opis suami aku bg duit raya kt Qasrina,tp nape kwn2 opis aku

tkde pun bagi..hehe kenapa kenapa..


rumah raya:


langsir ngn bunga je skit...pasai langsir kolej tu mmg aku tk pakai dh pun..buruk sgt..

huhuhu


kad raya:
thn ni mcm byk pulak..

dapat dari (alam nyata) : abg tersayang,zam,kedaiproncess.com dan NC UiTM..hehe

dapat dari(alam maya) : tgk la sendiri kt sini ye..

aku bagi (alam nyata) : abg tersayang,ayahnda dan bonda tercinta..

aku bagi (alam maya) : tgk kt sini pulak.


kalo rajin nnti aku tempek gambo...kalo xder tunggu gambo edisi rayer saje la...


beg2 pn dh kemas skit2..esok kami dh nk balik kampung..doakan kami selamat pulang dan selamat kembali yer..selamat hari raya..;D



3 comments:

Sarah Syazwani said...

sebabnyer..mama Qasrina pun x bg duit raya kt Suri..muahahahah

Ieda said...

Selamat balik kampung yer.....semoga selamat pg selamat sampai

SheLa^^ZuL said...

slmt hari raya..smoga pulang kg dgn selamatnya...

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal