Tuesday, July 27, 2010

Bila batuk dan selesema menjelma



Maka mama dan papa pun tidak bisa tidur lena lagi
Kerana setiap kali Qasrina batuk dan menangis kerana hidung tersumbat
maka mama @ papa perlu bangun utk sapukan vicks pada hidung dan dada Qasrina

Dan semalam, doc telah mmberi kan 4 jenis ubat yg sedap2
ubat batuk, ubat kahak, ubat selesama dn yg wajib antibiotik
kali ni Qasrina agak senang utk makan ubat...Alhamdulillah
moga Qasrina cepat sembuh...dah lama sebenarnya Qasrina tk batuk n selesema
tapi kali ni kahak dia agak byk, sedangkan bernafas pun kita leh dgr bunyi kahak

sape yg tk risau bile budak tembam dan nakal tu tiba2 muntah dan tk bermaya
nasib baik dia tak demam sekali..kalu tak mau seminggu aku cuti huhuhu
kawan2 semua doakanlah Qasrina cepat baik ya...semoga Allah membalas jasa baik kawan2 semua..Aminn...


gambar sekadar hiasan...;D

6 comments:

roszz said...

autie ros doakan Qas cepat sembuh tau...sket jer sakit yer..mkn ubt cepat sembuh aminnn...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

alahai kesiannya.moga cepat sihat yer awak.

xoxo,
Nuha

miezaniera said...

aunt ros : mekacih byk2..aminn..
Nuha : tq awak..muahh..;D

CatlinaFly said...

semoga qis cepat sembuh..amin..

armouris said...

info tentang batuk di SIHAT SELALU - Peranan dan Komplikasi Batuk

MAMADANISH78 said...

mmg tension bila lihat anak dalam keadaan mcm ni kan..apepun mamaD doakan Qis cepat2 la sembuh yeee...

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal