Tuesday, July 13, 2010

Persidangan PPTM UiTM 1 Malaysia

Tarikh : 14-16 July 2010
Lokasi : Bukit Gambang Resort City Kuantan, Pahang

Saya akan berada di lokasi yg disebutkan di atas selama tempoh masa yg disebutkan di atas juga...

Dibawa bersama anak dan penjaga yg tersayang hehehe
Biarlah org nk kata aku asyik berkepit je ngn laki aku
Apa salahnye bukan laki orang lain kan, laki sendiri gak hehe

Yg sebenornye bukan la aku sengaja tapi aku ni sejak bercinta ngn En Shahrul Amin tu
mmg tk pernah lagi berjauhan...paling jauh pun masa dia keje kt KLIA dulu..
tu pun still hari2 dia balik umah walaupun rehat 5 jam pastu ne masuk keje balik..
skrg ni pulak paling jauh adalah PKNS jer..hehe

lagipun aku tk sampai hati nk tinggalkan Qasrina...tk jumpa 11 jam pun aku dh rindu..ni kan pulak 3 hari....nnti aku pulak yg demam hehehe so kpd sesiapa yg tk puas hati tu gasak korang la kan..ade aku kisah?

yg penting aku bahagia di samping org2 yg aku sayang...

dadidu...jumpa lagi c u...



5 comments:

Adlin a.k.a Kyra MomS said...

ooo sama la cousin asben pun kena gi situ tp anak2 tinggal tu yg dia sedih tu...hehehe

eT said...

nasib wa punya laki keje..kalo x..wa hangkut sekali..haha

miezaniera said...

Adlin : ye ke.. cousin asbend tu keje uitm mana? tu yg tk sggup nk tinggal..kompem sedih isk isk isk

et : angkut jgn tk angkut hehe

army4war said...

saya nk angkut sape?? HUHUU

miezaniera said...

mira, ko angkut Ghoty dh la hehe

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal