Wednesday, March 23, 2011

mee udang kuala sepetang


Assalamualaikum wbt..
selamat hari selasa ('',)
masih lagi cite time balik kg hari tu
pas makan kenduri kt umh sepupu (gmbr tk transfer lagi..)
cdgnye nak makan ketam fresh
sekali tkde pulak..ketam sume nyorok tkmo naik ke darat
ada 1 bot je naik tapi dah ada org booking pulak
next2 entry nnti cite psl ketam ek
cite yg ada gmbr dulu hehehe

then bedah ajak p makan mee udang kt kuala sepetang
yg kononnye famous sebab masuk tv3
sebab udangnye sgt banyakkkk
kebetulan hari hujan
sgt raaaaamai org makan mee udang
di kedai mee udang MAK JAH
tp service nya sgt bagus..cepat je dpt makanan

yang ni mee udang biasa rm7 (ada 8 ekor udang)
kalo mee udang special harganya rm11 (udangnye lagi besar kalo tk silap)

yang ni pulak nasi goreng udang biasa rm7 (kalo tk silap la..)
nasi goreng dia sume buh dalam sampan
rase pn boleh tahan..sedap gak la

tapi rasenya lagi sedap mee udang makcik timah aka mak aku la kekeke
tp tkpe lepas ni kalo org tny dh penah g kuala sepetang ke makan mee udang?
dah boleh jawab.."dah pernah dah..tkde la sedap mana pun..udang je banyak.."


"jauh perjalanan luas pandangan"

17 comments:

~izan~ said...

udang dia mmg byk eh? nmpk mcm sedap...tp sedap betul2 ke tu bai?

ZzamzZ said...

Bai klu nk mkn mee ketam kt seksyen 7 shah alam ada..nama kedai dia klu xslp 'mee ketam kuala lumpur'. kt sblh unisel tu.

miezaniera said...

izan : yup..udang mmg byk..sedap dia boleh makan la..tapi sbb selalu makan mee udang yg mak buat,jd terasa la kekurangannya itu hehehe

miezaniera said...

zam : ooo ye ke..nnti leh try makan mee ketam pulak hehe tq2..

YaYaNsMuM said...

Banyaknyaaa udang...udang here and there...hehehe...^_^

eT said...

huhu...meroyan tgk udang...ngeee

Anonymous said...

nyum...2 hmm

rebecca melessa said...

sedapnyerrrrrrrrrrrr~~~maauuuuu!!!

miezaniera said...

yayansmum : banyaakkk..so tired nk kupas kulitnye hehe

miezaniera said...

et : meroyan tkpe..jgn mengidam sudah..jauh nk cari tuh..

miezaniera said...

anonymos : nyum2..

k.mus said...

akak pun makan kat tempat yg sama, tp mmg betul m.udangnye x sedap.. sedap lg kat kedai lain.. ngesal pun ade, dah la RM11 =(. Lagi 1 yg msk TV3 tu m.udang MAK TEH... bukan Mak Jah.. kita dah salah kedai la bai hahhaha.. =P

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

As salam, BSB pergi g kuala sepetang tapi makan kat gerai lain...tak berapa sedap sangat.

puanbee said...

dah makan jugak tapi kat cgkt jering lg sodap hehee

miezaniera said...

kak mus : la ye ke..tu la byk sgt kedai mee udang kt sepanjang jalan tu..tk tau mana 1 yg betul2 power hehehe

miezaniera said...

bsb : ooo tu la..susah gak nk cari kedai yg betui2 sedap..

miezaniera said...

puanbee : hehehe betui2..kt changkat jering sedap2 makanannya..me rebus pn power ;D

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal