Thursday, March 31, 2011

MENANG RM 35 RIBU

tuah ayam nampak di kaki
tuah manusia siapa yg tahu
sekian lama aku jadi pendengar je
org2 yg meneka bunyi kt Suria FM
sehinggalah wang meningkat menjadi rm35k ++
dan akhirnye..aku berjaya..
berjaya mendengar jawapan yg betui..hehehe
(AZMEER - ZURIAT CINTA)
frust2...bertuah sungguh org yg menang tu kan
namanya Norhafizah dan hajatnye nk guna duit tu pergi umrah
semoga tertunai hajat beliau.
mungkin niat dia baik jadi Allah bagi rezeki kt dia
yg aku ni dok berangan kalo menang duit tu
nk renovate umah la, nk beli itu la ini la
sbb tu tk menang hahaha pdn muka aku

kalo korang dpt duit
korang nk buat apa ek?

15 comments:

wANieYZ said...

hahahah...xcited bc ngat kn kak bai yg dapat duit 2..baru je nk pow...hahahaha..best giler dpat duit bnyak 2..oleh melancong ke mana saje...waaaaa...sgt besssshh....

kakngah said...

fuh!! mmg rezeki terpijak la. hrtu dengar yg 4k.. mmt tu tak dpt jwp. aku dlm kete yg menjerit2 bg jawapan kehkehkeh!!!

kalau aku, nak setelkan hutang piutang dulu. :P

eT said...

hehe...leh siap 6 set kitchen cabinet tu bai...
bai dah tgk nama bai menang contest kt blog asid??
kot xperasan..juz nk bgtau jek..:p

Sarah Syazwani said...

macam-macam nk buat...bestnyer kalo dpt duit byk tu time ng xde duit ni

hadina said...

bestnya org tu dpt "durian runtuh "kan...kalu ina macam2 gak ina nak buat..tp yg 1st sekali byr hutang PTPTN...hehehehe

iera said...

bestnye..kalau ira dapat duit tu,yg pertama iera nk buat iera nk byr hutang piutang dulu..kalau ade lebih nk buat pelaburan..pastu baru fikir nk g jalan2 atau buat benda lain.hihihi

EiJa ZaQuaN said...

igtkan betul td menang RM35k..
tahniah la kpd pemanggil tu ye..bertuah bdn..
kalau eija la yg menang..sama la kot eija pun msti berangan nak cantikkan lagi rumah..heheh

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aku byr ptptn dulu la..serabut..hahaha

~izan~ said...

punya la tumpang hepi tgk tajuk tup2 dia dengar je org menang,sbr je la dak bai ni hehe...

uissh,duit,kalau dapat segunung pun mmg habis punya sbb mcm2 nk buat kan hehe...

dyea irdina said...

35K...bnyk leh uat tu...tp sy klu masuk contest mmg tak pernah menang punya..jd klu nak 35K tu dlm angan2 je la kot

dyea irdina said...

35K...bnyk leh uat tu...tp sy klu masuk contest mmg tak pernah menang punya..jd klu nak 35K tu dlm angan2 je la kot

miezaniera said...

wani : mmg best giler..satu dunia leh pusing..hehe

kak ngah : tu la..marah giler kalo org yg jawab tu main hentam je tk ikut klu..huhu

et : bukan setakat kitchen cabinet, 1 rumah leh berubah rupa hehe

sarah : tgh2 time tkde duit mmg bahagia kalo dpt duit free hehe

miezaniera said...

hadina : ye la..ptptn dlm list no 1 hehehe

iera : buat modal mmg bagus..pelaburan yg bijak..

eija : dh keje org pompuan kan hias2 umah ni hehehe

eliss : sama..serabut gak ngn ptptn..hehe

izan : betui3..bagi la byk mana pun kan, ade je benda nk buat..

miezaniera said...

dyea irdina : tkpe..angan2 mat jenin..tk dpt betui2, dpt dlm mimpi pn jadi lah hehehe

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

as salam, 35k byk nyerrr..BSB suka layan Sinar jer

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal