Monday, March 28, 2011

Pantang nampak camera

Di suatu petang di musim yang lalu
sedang aku pegang camera
tetiba dtg 2 org budak berdiri depan aku
sambil posing..


agaknya diorang bosan kot asyik main basikal je kan

90% daripada aksi2 mereka di atas adalah rekaan mereka sendiri
sungguh berbakat kan

7 comments:

army4war said...

wah wah wah.. posing yang bawah kiri tu memang vouge la.. kekekeke

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

wah bukan main lagik dia posing sakan, comey je anak dara ni

EiJa ZaQuaN said...

hehe..comel..:)
bdk skrg ni mmg pandai berposing kan..

Mama Hanim said...

posing sakan tu..phewiit..

iera said...

hahahhaa...comel2..pandai qasrina posing..mmg berbakat..hehehe

Anonymous said...

comel2 semuanya..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Assalam, budak2 skg memang x perlu di ajar nak berposing..diaorg memang pandai nak berposing macamana.

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal