Monday, July 13, 2009

All about new..


1. rumah baru

Ni umah baru aku
Blok AB 2 tingkat 2 kolej anggerik
Rumah besar,bilik besar cuma air je yg kecik
ada mesin basuh pun tkleh guna sgt
sbb air tersangatla kecikk...
apapun aku bersyukur dgn apa yang ada
Alhamdulillah..;D


2. Baju baru

Ni semua angkara anakku yg montel ini
membesar dgn sihat dan cergas
baju dia tinggal bape lai je yg leh pakai
sbb dh tk muat
+
baju byk tk basuh sbb aku malas basuh baju sbb tk leh masuk mesin
jadi terpaksala beli hehehe
baju dia sekarang sume size L @ size 3
huhuhu Alhamdulillah...


3. kasut baru

sbbnye kasut bunyi2 dia yg lama tu (tkde la lama pun)
dah hilang benda yg utk bunyi2 tu
so sbb aku nk gak kasut dia ada bunyi2 kan
beli la lagi satu n hope dis one tahan la lama skit


4. hehehe tq myhubby..love u so much ;D

sebenarnye jam aku yg sgt aku sayang sbb beli ngn duit aku sendiri
yang berharga RM300++ tu dh hilang
tah mana la aku letak pn tk tau
dah ckp kt hubby kalo nk beli nak yg murah2 je
asalkan leh pakai dah la kan
target nk cari yg bawah 200 je
tp bila masuk kedai jam tu tkde pulak yg berkenan
yang ada sume di luar target
hehe tapi bila dah de org nk tolong bayar kan
kira jadik je la hehehe
'lebeh skit je kan sayang... ;p'




3 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

nuha leh pakai lagi baju lama sebab dari dulu lagi aku beli yang saiz besar(dasar kedekut), tetiba dier dh slim, makin byk baju leh pakai :D
lmbatnya hr jadi, hubby ckp nak belikan jam :P (aku request)

Sarah Syazwani said...

suri pulak terlampau la byk baju sebab baju2 dia dari dulu sampai sekarang masih boleh di pakai..kalu ada pun setakat dah singkat..sbb dia bkn menembam tp meninggi..huhu

miezaniera said...

eliss : hehe tu la tok dia dh pesan beli baju beli yg besar terus tp cam tk best pulak tgk kalo dia pakai baju besor..ni la akibatnye hehe

Sarah : Suri dr dulu sampai skrg sama besar je hehehe slim aje..Qasrina lagi besar dr dia hehe

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal