Monday, July 27, 2009

Nape anak cirit..

Ni tajuk buku dia..

Menarik kan isi kandungannya?

Gambar sgt clear dan kualiti kertas sgt elok..

Aunty2 semua..this is cat..;D

This is lion..hehe

************************************

Hari sabtu ari tu keje aku basuh berak dia je
sian Qasrina smpi merah2 dah bum bum dia
sampai bila nk basuh je dia nangis sbb pedih
tak tau la silap makan ke apa ke
yang pasti dia asyik cirit je
nasib baiklah hubby aku tk keje sabtu tu
leh la gilir2 basuh
n nasib baik jugak ari ahad tu Qasrina tk cirit dah
sbb ahad my hubby keje huhuhu
syukur Alhamdulillah...
ciann anak mama..lenkali jgn makan bukan2 tau sayang...
buat muka sedih...hehe

with new handbag ;D

and new getah rambut ;D

sukenye dia tgk TOM TOM BAk ;D


sekian berita untuk hari ini...;D

nota kaki ;
ade sesapa nk bagi pendapat ttg ubat cacing tak?
berapa byk nk kene kasi dan kalo tk kasi tkpe tak?
pliss advise me..;D

6 comments:

e-caR NazRin aka ibuEiymann said...

i pun ade beli Encyclopedia tu kt Eiymann..mmg chantek n clear gmbr2 dlm tu..dh lar murah jer.. mmg b'baloi2 beli.. Eiymann pun shukee..

eT said...

nape bebudak suka nengok tom tom bak..hmmm

Sarah Syazwani said...

ubat cacing tu x seswai tuk budak umo bawah 2 taun..aritu da tny doc...doc x galakkan...

HaiRe said...

tajuk ni kelakar la bai... kalau kena cirit kena kurangkan minum susu yang ada lembu... kena kasi susu soya apakebenda lahh... tapi tak sedap...


mintak la ubat cepat, nanti takde lah merah bum bum. dah nangis selalu...



bum kala kala ka bum bum

Yan said...

a'ahler yanpun tak tau pape pasal ubt cacing

miezaniera said...

e-caR NazRin:betui3..mmg murah dan sgt berbaloi.sesuai juga utk mommy2 hehe

et :sbb tom tom bak kn ramai budak2..budak2 kn suke dgn budak2 lain ;D

sarah :ooo cmtu ekh..tq so much so tkyah la kasi hehe ;D

haire : bum kala kala ka bum bum
hahaha komen ko pn kelakar la haire..rasenya bukan pasal susu tp sbb salah makan.Syukur skrg dh tk merah dh bum bum dia hehe

Yan : sama la dengan..nk baca kt forum pulak macam malas je hehe

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal