Tuesday, July 21, 2009

hye hye bye bye..




LG Tv 29'

Tv ni kami beli masa nak kawin
memberi 1001 kenangan kepada kami
namun apakan daya
jodohnye bersama kami tak lama
sekarang ia sudah menjadi milik orang lain
isk isk isk..sedihnye tapi disebabkan hubby aku nak beli tv baru
dgn alasan tv lama ni sgt berat dan susah bila nak pindah randah
so terpaksa la aku iklan kan jugak di mudah.my
dan tk sampai 2 hari..selamat dijual
tapi sbb aku tk delete lagi iklan kt mudah.my tu
sampai sekarang org dok tanya2 lagi pasal tv tu huhuhu

ni ha iklan tv aku:

Subject: LG slimfit tv 29

This SlimFit TV will ideally suit the modern customer’s needs.
- High End TV
- SlimFit TV
- Perfect working condition well maintaned 90% look like new.Remote included.

Reason to sell: Looking to buy an 32" LCD TV.

Price: RM 600

nota kaki:
tv baru dah sampai
camni la rupa tv nye..;D



2 comments:

ZzamzZ said...

aik..kenapa iklan tu cm same je ayat aku..isk..isk..isk

miezaniera said...

mmg la sama sbb copy n paste je muahaha..;D

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal