Thursday, July 9, 2009

Anak Papa


lamanya rasa tk berkongsi cerita pasal puteriku yg sorang ni
aku masih terhutang lagi entry pasal besday dia ari tuh
asyik lupe je nk tranfer gambar dia ke pc
sibuk na la bunyi nye ye hehehe

k lah ni nk cite pasal malam tadi
malam tadi adalah meeting pertamaku ngn JPK Anggerik
memula nebes gak..tp jap je dah hilang nebes
ppp pn tk ramai cuma ada 3 org je trmasuk aku
lain2 cuma sesi sembang2 je lah hehe

seperti yang aku jangka, meeting abis nk dekat2 kol 11mlm
tgk kt hp aku tkde pulak hubby aku msg ke col ke
risau gak coz ni 1st time dia dilantik menjadi baby sitter rasmi si Qasrina
hahaha iye betul..mmg hubby aku tk pernah ditinggalkan berdua ngn Qasrina
kalo setakat bawa g jalan2 mmg la selalu diorang berdua
tapi kalo bab jaga kt umah, mmg tk penah tau

bab2 tukar pampers ke, uk uk ke,buat susu ke mmg aku tk risau
yg aku risau sgt bab nak bagi tido
kan bebudak ni payah skit bila nak tido
nk ne meragam bagai dulu baru la leh tido
tp bila aku balik tgk 2 2 org dh lena depan tv

mama : dia tk meragam ke bang nk tido tadi?
papa : pas ayg keluar, dia minum susu terus tido

muahaha sabo je la
buat penat je aku risau
kalo camni biar la aku hari2 meeting pn tkpe
biar papa dia je tidokan dia
kan kan kan ;P

5 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aku penah sekali hr tu tinggal anak ngan hubby dan balik lewat dari KB kursus,sekali anak dah tido awal lagi...buat penat jer risau2 :P

sujaihah said...

tu yang palinggg rusau kan,maklumla bukan tak caya..risauuu

nak2 first time

eT said...

hehe...kite tinggal dania bg ayah dia jaga..xdan2 soh balik cepat..kuang2

MiszMama@Haslinda said...

memang tomeilah ini budak kicik!

miezaniera said...

eliss : tu la kalau tau dia nk tido awal tkyah riso2 kan kan

sujaihah : betui3..bukan tk caye tp risau je

et : tu sbb apa yg dania nak tkde kat ayah dia hehe

Haslinda : kekeke tq ;D

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal