Wednesday, July 15, 2009

Kenapa boleh jadi macam ni

kenapa tajuk dia berbunyi
'Kenapa boleh jadi macam ni'

korang rasa kenapa ?

klu : dalam setiap bulan
aku akan update cerita ttg sesuatu
tk penah miss pun
tapi kenapa bila sampai ke tahap yg sepatutnya aku update
tapi aku tk update2 lagi
kenapa aku takde perasaan yang tak sabar2 nak update
kenapa bila teringat je aku akan cakap
'ala besok je la..' last2 sampai ari ni tk update2 lagi
kenapa camtu ekk..


4 comments:

miela77 said...

Salam...apa sebenar nya nie...sabar2...kengkadang kita terkhilaf...lumrah hidup......

eT said...

huhu...apo ni..cite2 pastu letak gambo abes...xder penutup pon..huhu

Yan said...

cam same lak kite..
yanpun kadang berkobar2 byk idea ni..
tp bile ngadap pc..
jadik males lak..
pastu bile tak buat.. cam teringat2 plak..
pesal tah..

ehh tp ttg sesuatu tu.. sesuatu yg penting ke? bday eh??? anniversary?

eh ke yan salah paham?

miezaniera said...

miela : ntah la cik miela..kdg2 susah kite nk faham lumrah hidup kite ni kan..;D

et : penutup amik kat atas kekeke

Yan : hehe betui lah tu cik yan..pasal besday Qasrina hehe tp akhirnye dah buat gak..selagi tk buat selagi tu dok teringt2 kan..;D

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal