Wednesday, September 22, 2010

Gelora di hati sara


setiap rabu 9.00malam di tv2
aku suke cite ni tp smpi skrg susah nk ingt cite ni ari apa
kalo tk en suami yg bukak cite ni, tk tengok le aku
susah nk jumpa isteri sebaik sara(lakonan fauziah latif) dlm dunia sekarang ni
tp kalo betui ada,mgkin 1 dlm sejuta

padan muka bini muda dia (lakonan watie elite) dah ne cerai ngn rosyam nor
mmg jahat pompuan ni tp kire berkesan la kan
sbb brjaya buat penonton menyampah kt watak dia tuh

apakah kesudahan citer ni?
ne tgk lah sndiri yer
kalo rajin, p la tny en google..
mata pn dh ngntuk ni..sok ade close house umah bos
ne tido awal supaya...
supaya apa2 je lah hehehe gud nite...

3 comments:

SYaMiLa said...
This comment has been removed by the author.
SYaMiLa said...

salam..sya pun suka tgk citer ni...

miezaniera said...

syamila : salam...sama la kite..;D

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal