Sunday, September 12, 2010

Nape cium saya pastu tk bg duit pun..

lokasi kejadian : batu 17, jalan pantai remis
masa : raya ke 2

bergerak dr umah mak ngah kt pantai remis dlm kol 12.30
jalan sgt jam..ngalahkan kl pulak jam nye
tetiba ada 1 gen2 kelabu dgn lajunye mcm org gila bw kete
(nyesal sgt psl tk amik no plat dia)
sgt $*^*&*(&*^%$%&* driver dia
tk tau bangsa apa org dalam kete tuh
bodoh tahap cipan
potong kete kami pastu tetiba dia brek mengejut
pelaga en suami aku pn brek emergency la
tetiba gedegang!!!! ade og cium olyenz aku waaaaaaaaaaaaaa!!!!

aku ikut en suami turun sekali
tokwan pn turun sekali
tkde apa yg truk sgt pun
cuma plat belakang patah
cuma bonet tk leh bukak sbb sangkut
cuma bumper tepi lari skit
cuma bumper bawah bonet skru tercabut
tapi disebabkan lelaki tersebut sgt polite
maka en suami aku pn tk amik walau sesen pun
tp aku cakap bagi la duit raya skit kt anak aku
org laki2 tu boleh gelak jer..buat2 tk paham la pulak
hmm dah laki aku tk mintak duit kan
takkn aku nk lebih2 pulak...ai sabar jer la..


~oleynz~

4 comments:

Anip™ said...

ish2..xpatut..kne le bg..hmm..aku lak yg lebih..hahah

miezaniera said...

tu la mmg tk patut..walaupn dia tk kurang ajar tp dia tetap bersalah...

AzketOm said...

erm mungkin dia kurang kesedaran sivik. kalau saya, dah simbah cat merah. hihih

eT said...

dia ngah gabra la tuh..huhu

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal