Wednesday, September 1, 2010

Kesiannn Dia...


entry ni aku tk tau nk buh tajuk apa
tp aku nk cite pasal cuti merdeka semalam
bosan2 dok umah, en hubby pn ajak g pas konon2 nk cari barang2 raya yg tk beli lagi
kasut aku,kasut Qasrina, tshirt2 Qasrina, baju aku lagi, bla..bla..bla..
sekali lalu kt depan pkns tu..Masyaallah bykkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk nye kete
penuhla tepi2 jalan tu..lalu tepi pas pn sama gak..kete berduyun2..
last2 terus g kedai Pak Aji kt sec 7 beli barang dapur

En hubby kata nk buat masak merah ikan
tetiba dpt msg pulak invitation majlis berbuka puasa bersama JPK dan PPP
alahai.....kesian en Hubby dah la dia masak pastu makan sorang2 pulak
hmm sabarlah sayang yer..ari Isnin pn en Hubby berbuka ngn Qasrina je
sbb aku ada program Khatam Quran kt kolej..tp aku p time nk berbuka je
balik amik Qasrina pn dah 6 lebih, tok tek tok tek..siap2 comei dah kat kol 7 hehehe

sukenye dia dpt ikut mama hehe

Menu semalam :
Nasi goreng daging merah (ada bau sirap kata budak2 jpk nih huhuhu)
Nasi Impit / Sate / Kuah kacang yg sgt sedap
Kuih Karipap, Limas
Buah orange, tembikai
Air oren, teh panas
Bubur pulut hitam

makan sate sampai patah2 lidi huhu

kekenyangan...

byk gak aku makan..tp dlm hati dok teringt masak merah kt umah hehe
so akibatnye, sahur tadi buat pertama kalinya..aku makan nasi bertambah
tkpelah..lagipun aritu dh turun 4 kilo..so sekali sekala makan byk skit kire aci la kan hehe

bile org suh senyum..mesti dia buat muka camtu..ee mana belajar tah hehe

4 comments:

iera said...

lar..knp tak ajak en suami skali?kesian die kne berbuka sorg2..

miezaniera said...

mana leh ajak iera..program kolej..utk rs jer..tu la cian dia..

eT said...

kite kekadang bab mkn ni ikram pon dijemput...hehe..dap3..

miezaniera said...

diorang mmg tk kisah kalo kite bawak tp amin ni segan sbb sume pompuan..kang dia sorang je kumbang kt situ huhuhu

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal