Monday, May 25, 2009

[award] from mamaD



kredit to mamaDanish
coz sudi bagi award nih.
tq tq tq..
kali ni aku nk simpan je award nih
tk nk kasi kt sesapa
muahahaha jahat tak jahat tak..hehe

*****************************
weekend @ rumahku syurgaku
ari sabtu petang bawa qasrina g klinik
batuk dia datang kembali
sekali ngn selsema ngn kahak sekali
asyik muntah je tiap kali pas minum susu
hmm tp kali ni doktor lain pulak
tk best sgt la doktor ni
tak bape nk check sgt pun
sebenarnye tujuan aku g klinik tu pun
acty nk check kahak dia byk ke tak
bukan la nk ubat sgt pun
sbb kn tk elok bg baby makan ubat batuk n selsema
slalu2 sgt kan
sebelum ni pengasuh dia dh bg makan madu campur ngn limau nipis skit
Alhamdulillah berkurang batuk dia
tp bila malam je,datang balik batuk dia
kesian aku tengok...
gambar sekadar hiasan..layannnnn hehehe


Qasrina suka sgt xcercise kt dinding tu
bangun, duduk, bangun, duduk
mgkn nk kecikkan peha kot
ngeh ngeh ngeh

ptg ahad pulak bawak dia g tasik shah alam
situ je la yg dekat pun
nk g tgk aquarium besau tkde parking pulak
hubby aku malas nk park jauh2
tk kisah la kan
janji qasrina happy go lucky..

tgk tu jari dia
bila org petik jari,dia pn akan buat jari mcm tu
konon2 petik jari lah tu hehehe
pandaiiii anak mama
mmuahh mmuaahh

3 comments:

eT said...

hehe...comey jek award tu kan..
sian qasrina asik demam jek..

mamadanish78 said...

heheeee....
betul tu..tak leh bg kat org lain..sbb sweet mama yg datang umah mamaD kan....
kalau org lain nak...meh la dtg umah mamaD dulu kan..?
kahkahkah...

miezaniera said...

et : tq..comei kan..dia batuk je tp tk demam..
mamadanish : yezza..tq mamaD..

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal