Friday, May 22, 2009

[Tag] Kerja Rumah

Tag ni aku amik dari mama tisya.walaupun dia tk buh nama aku tp
aku bosan, aku nk tag diri sendiri...hehehe aci ye mama tisya..


1) bila terakhir anda cuci toilet?

tk ingt sbb tk penah cuci sbb tu keje my hubby.keje aku masak,jaga anak je hehe

2) pencuci apa yg anda guna?

alaa tk ingt la namanya tp cecair dia kaler merah mcm nk pink tu..

3) dalam 1 minggu berapa kali anda mop lantai?kenapa?

kadang...kadang...sbb tak buat selalu la hehehe

4) apa tugasan terakhir anda sebelum menjelang malam?

basuh baju @ lipat baju @ tukar pampers Qasrina @ tgk tv sambil tangan menepuk bontot Qasrina. kadang2 aku yg tido dulu sebelum dia ahaks

5) apa menu hidangan makan malam anda yg paling simple?

mi maggie perisa ayam. hahaha fav hubby aku tuh.

6) minuman selalu anda buat waktu pagi?

ali cafe ataupun nescafe utk my hubby. aku tumpang minum air dia je.hehe

7) sebelum tidur apa yg anda suka lakukan?

tgk tv.

8) harus menjawab tag yg tertera nama di bawah?
(ni la tujuan sebenar aku amik tag ni muahaha)

  • zam
  • et
  • sarah
  • farihan
  • aizumie

3 comments:

ZzamzZ said...

done..hehe nsb baik tgh boring..pantas aku menjawabnyer

eT said...

sudah jwb jugak...meh upah..hehe

miezaniera said...

zam / et : baguih2..
et : nape nk upah..

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal