Wednesday, May 20, 2009

Qasrina Next Top Model

Al kisahnye baju ni dikirim oleh kakak aku aka bedah
yang berada di johor bharu
dia beli 3 pasang serupa
2 untuk puterinya n 1 more utk puteriku ini
dia tolong beli je yer hehehe

so sesi mengetest terpaksa dilakukan dgn segera
sbb amoi tu bagi tempoh seminggu je utk tukar
so apalagi..sambil mengetest sambil berphotoshoot ler kekeke
jom layan..




macamana la rupa ku bila pakai baju ni yer..


mama, cepatlah..tak sabar ni nak pakai..


cak..papa,tgk ni,comei tak?

senyum camni ke mama?

alamak,ade benda tersekat pulak kt gigi..

pose cam cinderella lah pulak kekeke...

sekian tima kaseh..

3 comments:

eT said...

alala...tomeynyer baju dia...meriah u..leh la dania pinjam..hehe

IeDa said...

cantik baju dia..leh masuk contest pakai baju tue..

miezaniera said...

et : tak leh la.ni pasni adik dia pulak leh pakai keke
Ieda:tq.

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal