Monday, June 8, 2009

Balik kampung


'bintang di langit..terbit engkau di sana.lalala...'
alamak..telefonku berbunyi
ayg : hello..
abg : hello yang..
ayg : bla..bla..bla..
abg : bla..bla..bla..
ayg : ok..

hahaha last minitnye plan
ptg jumaat tu kami balik kg juga akhirnye
planing awal tknk balik seb 10hb ni nak balik lagi
tp tah apa yg merasuk fikiran suamiku yg tersayang tu
maybe dia tau jauh disudut hatiku ini
teringin sgt nk g kenduri along
(member masa blajar kt uitm dulu)
terus tukar plan..terus aku col ibu pengasuh
kata nk amik Qasrina awal hari tu..

sabtu 6Jun2009 @ 12.30tghari
kami dh berada di rumah along
sempat la jumpa along sebelum pengantin lelaki mai
tema color purple..mmg along ni feveret purple sejak aku mengenali dia
hmmm makan2..amik gambar 7 8 keping
pastu terus balik umah..

Selamat pengantin baru
Noor Shahidah Saleh
&
Joharee..


ni la nk cite skit
sampai umah terus myhubby ajak pak mertua aku p kedai tayar
kononnye nk wat aligment n balancing dh lama tk buat
sekali terpaksa tukar 3 tayar sekali gus
nk tau sbb apa?
Ya Allah..syukur sgt2..ada hikmah rupanya balik kg kali ni
rupa2 nya tayar depan sebelah kiri tu dah tahap kritikal dah
dawai/benang2 dlm tayar tu dh abis keluar
silap hb leh meletup je lagi..
Nauzubillah..lagi 2 tayar tu pulak dah botak
so dat melayang la rm900
isk isk isk...nk wat camno..bayo kan je la..
moral of the story : jgn biarkan tayar kereta anda berada
di dalam zon tiada balancing/aligment..;D

tapi sory sgt2 gmbar pengantin sume dok dlm camera
yg aku sengaja tinggalkan kt kampung
ahaks..nnti la aku update sekali ngn gmbar kawin adikku ye
aci ek ek ek...

yg ada hari ini hanyala gambar anakku yg tembam
hehehe layan la ye
n mulai rabu ni aku tk dpt nk berblog bagai
kt kg harus lah takde steamyx kan kan
hehehe so sila lah merindui daku nanti ye..
hehehe

lenanya dia tidur.aku angkat pn dia tk sedar..

aunt2 semua..ne pakai seat belt ye kalo duk belakang..
(aku terpaksa buat camni sbb tk larat nk tangkap dia..asyik nk
main cak2 je ngan papa dia ..lotih eden..)

hai semua..sila rindu saya nanti ye..hehe

sekian..terima kasih..

1 comments:

Mama_Aqish said...

tahniah ek menang contest BabyIbu....tomei Qasrina

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal