Thursday, June 4, 2009

Qasrina 11 months


4 June 2009
usia puteriku genap 11 bulan
kejap je kan..masa kecik2 dulu terbaringg je
pastu guling2 jeer..
sekarang dah mula bertatih
dari selangkah menjadi 2..dari 2 jadi 3 dari 3 jadi 4
dan tak lama lagi dah berlari pula

dari aga..aga..aga..
skrg dh pandai sebut mama..papa..
dan pandai buat macam2 bunyi..
dah pandai tepuk tangan..lambai2..cak cekuk...
dah pandai tuding jari...
dah pandai menari sambil goyang2 badan n tangan
bila dgr muzik atau dgr aku tumbuk sambal..ahaks
dah pandai aminnn...
dah pandai cium pipi mama n papa dia
(siap bunyi2 lagik tu hehehe)
pandai ubah siaran astro..


cuma 1 je yg tk berubah dari dulu sammmpai skrg
ni ha...
suke nau la hisap jari
tk lekang dr mulut dia tu
cane ek nk buang tebiat dia tu
kang sampai ke beso camtu jenuh la..
hilang keayuan sudah..

tapi dia tk berjaya berdiri sndiri lagi
cuma mampu sampai cani je
pastu duduk balik
maybe badan dia semangat
tk larat nk imbang hehehe
hehehe

jom layan budak baru belajar nk jalan hehehe


yeahh..berjaya..

3 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

saya pun dah pandai main tepuk2 gak :D tapi saya baru belajar berdiri sekerat :D
xoxo,
Nuha

miezaniera said...

oo ye ke tahniahh Nuha..berdiri sekerat? cane tu ek hehe

Qasrina..

eT said...

hehe..comey jek nengok dia blaja jalan

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal