Thursday, June 25, 2009

[Contest] Model Bertudung

from 17 june - 30 june 2009
oleh
klik link utk join contest

ni adalah contest pelepas tension namanya
sbb apa aku bagi nama cmtu
sbb time aku buat entry ni aku sedang hangat bertension
tapi takde la hangat sangat pun..dah suam2 kuku dah ;P
jom korang join contest ni
rase mcm ramai dah join
sape2 yg lum join tu sila2 lah menjoinkan diri ye hehe
nk tau syarat2 nye korang tgk la sndiri kt blog ummie_mirahaziq yer

dan memperkenalkannn model bertudung untuk bulan ini
rasenye ramai dah kenal ngn model ini
artis popular la katakan..hehe
tak lain tak bukan...


Qasrina Batrisyia bt Shahrul Amin
('',)

tima kaseh ummie_mirahaziq
sbb buat contest ni ;D
pilih la model saya ni sebagai pemenang ye
hahaha aci tak ckp camtu? aci je la ek..
sekian terima kasih semua..;D

5 comments:

Eazyshop2u said...

So cute!!!

Hi. Come and visit us at http://eazyshop2u.blogspot.com for a good quality, branded and affordable children clothing. OshKosh, Mothercare, Carter's, Oilily, NEXT, Tommy Jeans, Pumpkin Patch, Polo all available in the store. Grab yours while stock last!! TQ

een said...

ai thanks sudi join my contest...salam perkenalan..semoga berjaya..i be u followers yerk..

ZzamzZ said...

ala tomeinye qasrina pakai tudung mamanye.

e.l.i.s.s.m.i.e said...

alaahai..comeinya pakai tudung..bila ntah nak amik gambar nuha gak ni :D

miezaniera said...

een : ur welcome..salam diterima..tq n olrite ;D

zam : tomei tu sbb ikut mama nye hehe

eliss : hehe cpt2 amik jgn ketinggalan..;D

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal