Wednesday, August 18, 2010

Dapat bonus?



our passport..ahaks..

ade ke yg nk g israel?

suke sgt hisap jari...tk tau cane nk buang habit dia tu..

sape la yg menyibuk tu huhuhu

ada gaya penyimpan mohon besar2 tak hehehe

peace~~

ade sorang makcik depan kitorang time ni
dia tgk je kt kitorang
hahaha agak2 apa la dia fikir kan hehehe

org sume dh nk balik
budak tembam ni masih lagi nk brgambar hehehe
anak sapo lah ni...

kesemua resit ini bernilai rm650..
kaya tk kerajaan kita?
agak2 dpt bonus tk nk raya nih?
kebelengguan yg tiada jawapan........................

12 comments:

army4war said...

ces ingat pengumuman dapat bonus.. laju je klik blog akak.. marketing bagus akak ni hahahahaha

e.l.i.s.s.m.i.e said...

ko nak pegi mana ni weh?? nak ikotttttttttttttttttttttttt

miezaniera said...

mira :muahahahahahahahahaha berjaya..

eliss : pegi Indonesia..nk ikut? jom la..tmbh tgh murah lagi hehehe

Atia Adina said...

konpius aku tgk tajuk ngan isi entry ko ni....hehehehhe...
korang nak gi mana ha?????jeles ni....


-ad-

k.mus said...

budak bam2 tu isap jari tu kira ok la tu.. kalau dia isap ibu jari kaki camne,tanda nak adik tu,,, sape nak jwb.. tp ok gak kan kalau nak adik kan..kan..kan.. he3x

miezaniera said...

ad : hehehe tkde kaitan ekh ;p

kak mus : kan..kan..kan..;D

azieda razak said...

nak ikut jugak...
tp pasport x wat lg...
hihihi

miezaniera said...

azi : passport bile2 pn leh wat..yg penting booking flight dulu k hehe

HaiRe said...

kalau pegi nanti, aku nak kirim jugak laa... cerita kartun laa... pirate punya aje...



bonus tahun ni ada... ko boleh ambik dekat rumah Juliana Banos, pemegang bonus bonus diraja... har har har

aizuemi said...

jgn lupa.. melawat MATTA FAIR awal bulan 9 nih~

miezaniera said...

haire : nk kirim boleh tp kirim rupiahnye sekali yaa..

hahaha lawaknye..pndai ko wat lawak ekk huhu

miezaniera said...

aizumie : kt mana beb..

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal