Friday, August 6, 2010

Penggulungan..



niat dihati nk sambung entry semalam
tapi nape macam tk tau nk sambung lagu mana
so leh tk kalo aku nk wat pggulungan je kt sini

sebagai kesimpulanya, aku sgt2 berharap agar Allah mmpermudahkan
urusan pertukaran aku ke kg halaman
walaupun ada yg berkata masa muda2 ni biarlah cari pengalaman di tmpt org dulu
nnti pencen baru la balik kampung tanam jagung
tapi aku tetap merasakan pengalaman di kg sendiri pun belum tentu abis utk aku kutip
yg penting aku nk berada dekat dgn mak dan abah aku
supaya senang aku nk bawak g klinik kalo mereka tidak sihat
tapi kalo boleh biarlah Allah mengurniakan kepada mereka kesihatan yg sempurna
namun sekirannya Allah telah menentukan rezeki aku di PSMB ni,
maka aku jua pasrah dgn Qado dan Qada Nya
Allah lebih mengetahui apa yg terbaik utk hambaNya..

sekian penggulungan sy utk kali ini..

13 comments:

eT said...

hehe...dah tersurat bai dok psmb nih...
dgn izinNya, 1day leh balik jugak...yg pntg sabar k...

aizuemi said...

ape yang penting? SHOD BA RO...

army4war said...

semoga apa yang dihajati dimakbul.. aaamin~

miezaniera said...

et : baiklah..telah kutanamkan kesabaran dalam2 dlm hatiku hehe

azu : shabar... hehe

miezaniera said...

mira : Aminn aminn ya Rabbal Alamin..

roszz said...

insyaALLAH sm2 kita doa...niat yg baik ALLAH berkati..

miezaniera said...

baiklah kak ros..;D

Nia said...

salam ziarah ya,

tengah tunggu pertukaran tempat ke? harap2 dapat ya, senang bila dekat dengan mak ayah ni. dulu suami saya pun ada mintak tukar juga, tapi sebab nak dekat dengan isteri..hehe

Entri Terkini: Pizza Canada

k.mus said...

akak rase dalam gambar ni cam kurang sorang je... betul tak. Cube teke sape yg sorang tu.. :)

josh healy said...

hi, hope it's ok to contact you here. we would love to include your blog on our giveaway search engine: giveaway scout (http://www.giveawayscout.com). have a look and if interested, use our online form to add your blog (http://www.giveawayscout.com/addblog/ ). thanks, josh

ZzamzZ said...

cedihnyer..why im not in d picture..sob..sob..sob..cam2 la bai..

eT said...

ayokkk bai...zam dah nanges..muahaha

miezaniera said...

k.mus : ade la kak mus,dia invisible hehe

josh : tq for ur offer..i will check it later..

zamz : haha sbb time ni zam p meeting kot..zam slalu tkde time kitorang amik gmbar..hehe jgn le mare yer..;D

et : dah pujuk dah...;D

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal