Sunday, August 1, 2010

Taknak pakai pampers?

Aku rasa macam dah malas nk bg Qasrina pakai pampers
tapi risau pulak kang dia kencing merata
tu lum kira yg berat2 lagi..huhuhu

macamana ek nk ajar anak spy tkyah pakai pampers
ade org ckp sejam sekali bw g bilik air
then tny dia kot2 dia nk terkucil...
tapi mcamana kalo tk smpi sejam tu dia dh po po
tk ke naya camtu?

4 comments:

eT said...

beberapa kali umah ko kene kasi siram air kencing dulu la...baru misi berjaya..hehe

eRiNsZ said...

pngorbanan yg sngat bsar...
erin pon sdang brusaha... so far ok... cuma mlam jer masih lagi ter syi syi dpan tv.. (kes tido x hengat)

tp maseh lagi bproblem kes buang yg besar punyer... eisya still nak dlam pampers huhu...
pkai pampers utk buang encik besarr nyer huhu

army4war said...

pakaikan qasrina pampers.. tp setiap sejam tanye dia nak po po tak.. sambil bawak dia ke bilik air.. so dia tau la kot kalau nak po po kne g bilik air.. haaa ok tak? hehehe

miezaniera said...

ET : tu yg tk sanggup nk lalui tu..

erinsz : ooo ok la tu atleast dh leh jimat pampers hehe tp pengorbanan tu adakah sprti yg dikatakn oleh et ?

mira :tu la kalo tk smpi sejam dh po po, maka jadila macam yg et ckp tu kan kan huhu

Sweet Family

Sweet Family
Blog Widget by LinkWithin
 

...::sweet mama::... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal